• rivkale

    Våra underbara barn -del 6

    ..och diskussionerna fortsätter från cafe Fåtöljen och in i framtiden..

  • Svar på tråden Våra underbara barn -del 6
  • lillängeln

    Hej tjejer!
    Jag håller med er om att det är lite svårt att hänga med i gruppen på FB, lätt att missa saker som skrivs. Nu blir det till att hänga här igen, som när vi väntade våra små (som börjar bli stora)!
    Kram på er alla!


    Stolt mamma till vår älskade Leon!
  • lajm

    Jag har också hittat hit, men jag har bytt namn.. ni kan ju gissa vem jag är ha ha ha..

    Närå - Lällas här iaf..

  • rivkale

    Hej sötisar!

    Jag är sååå nyfiken på hur dagisinskolningarna går för er alla! Jag tror nog att det går hur bra som helst!

    Kramar

  • litenpanda

    Hej,

    nu är jag här också. Härligt att se de gamla nicksen igen Dagisinskolningen har gått bra så länge. T var där en halvdag i måndags, sen har jag varit där 9-15 igår och idag. Igår ville hon hålla mig i handen mest hela tiden, men idag har hon släppt sargen och sysselsatt sig själv en hel del, bara med en blick över axeln att jag är där. Hon har ätit ordentligt och somnat hur lätt som helst på vilan Imorgon ska jag prova att lämna henne efter förmiddagsfrukten. Jag får väl räkna med en en hel del skrik Sen blir det en nervös väntan på något närbeläget fik med mobilen i högsta hugg.
    Men det kommer nog gå bra!

  • lajm

    Hej alla.
    Litenelefant - skönt att det verkar gå bra. Lycka till under morgondagen.

    Jonas skolar in Elton och det går jättebra. Idag lämnade Jonas dagiset i 2 timmar och det gick jättebra. Elton bara älskar dagis så det känns jättebra. Hoppas bara att det fortsätter i samma takt
    Nu börjar Jonas att jobba 6 september så då ska jag gå ner lite i tid..

    RIvkale - hur går det för er? Och för alla andra?

    Här börjar jag bli stor och tung. Känns i ryggen vill jag lova, och sen har jag svullnat i händer och fötter. Kan ni förstå vad tiden gått fort. Redan inne i sista trimestern.. V 28 redan! Nog för att det är några veckor kvar men jag har inte riktigt förstått att det kommer en bebis till i November. Har knappt köpt nånting till bebisen än.

    Just nu är det en massa inköp för hösten och vintern. Vad har ni köpt för höst/vinterkläder? Tips någon?
    Helgen är dedikerad till shopping så tacksam för tips.

    Kram

  • rivkale
    litenpanda skrev 2010-08-25 20:46:10 följande:
    Hej,

    nu är jag här också. Härligt att se de gamla nicksen igen Dagisinskolningen har gått bra så länge. T var där en halvdag i måndags, sen har jag varit där 9-15 igår och idag. Igår ville hon hålla mig i handen mest hela tiden, men idag har hon släppt sargen och sysselsatt sig själv en hel del, bara med en blick över axeln att jag är där. Hon har ätit ordentligt och somnat hur lätt som helst på vilan Imorgon ska jag prova att lämna henne efter förmiddagsfrukten. Jag får väl räkna med en en hel del skrik Sen blir det en nervös väntan på något närbeläget fik med mobilen i högsta hugg.
    Men det kommer nog gå bra!
    Underbart! Det låter ju som att det går jättebra!
Svar på tråden Våra underbara barn -del 6