• Muffe80

BF maj 2011

Tycker ni det är dumt att redan ha berätttat för föräldrar samt svärisar att de ska få barnbarn?

Jag är i 9+4....

Åsikter tack :)

• Muffe80

Varför får du inte äta isglass för sambon? :)

Jag ska snart äta hamburgare från Macdonalds... det och sushi är det enda som funkar.

Mitt illamående började i 6+0 och än idag 9+4 är det kvar.

Hej alla förresten, råkade hamna här, hänger mycket i den andra tråden om majmammor också men råkade skriva fel och hamnade här en dag BF den 1 maj

• Muffe80

fy fasen så gott med 2 cheeseburgare... nu är illamåendet nästan borta

• Muffe80

Kul med kläder. Vilken vecka är du i? känner du att det behövs mammakläder redan? :)

Vad är det för bh du köper? Är de snygga? Jag får just nu ont av alla mina vanliga.

• Muffe80

Mitt illamående verkar inte vilja vända än, men jag kräks dock mindre när jag väl kräks men det är ju lika hemskt för det. Uppe i kanske 3 gånger bara nu på morgonen, lite jobbigt när man är på jobbet....

V 11+3. Inskrivning imorgon

• Muffe80

Får man duscha med jättevarmt vatten?

tänkte ställa frågan till bm idag, men hon kanske dumförklarar mig

• Muffe80
    Jodi skrev 2010-10-16 23:52:04 följande:
    Ska på UL på tisdag (KUB). Börjar bli nervös, det känns som domedagen....Hoppas så innerligt att allt ser bra ut, vet inte hur jag ska klara det om fostret är dött eller har något kromosomfel!
    Har tagit kompledigt hela dagen så jag kan fira eller gråta beroende på hur det går. Nån annan som ska göra UL i veckan?
    Ville bara skriva av mig lite, hoppas alla har haft en bra lördag!
    Jag har KUB på torsdag och börjar också bli jättenervös. först vill man se att den lever och sen vill man få bra siffror... Usch.

Jag är "bara" snart 30, men risken finns väl ändå att det är ngt fel? Vet inte vad vi gör om vi får dåliga siffor, FVP verkar inte jättelockande egentligen har jag insett....
  • Muffe80

Jag har också hört att man inte ska kissa på ett par timmar innan UL så jag ska försöka att inte göra det

Någon som ska till TittUt i Sthlm?

• Muffe80

Säg att du haft smärta och lite blod också

• Muffe80
    Jodi skrev 2010-10-19 10:05:44 följande:
    Har precis kommit hem från UL (KUB). Det gick bra! Skrattande  Det var verkligen helt overkligt att det fanns en liten krabat där inne! Den var 5,5 cm och allt såg normalt ut. Risken för kromosomavvikelse var minsta möjliga,
    1:20 000. Nu börjar man äntligen kunna ta det till sig! Låg några dagar före beräkningen, så jag är 12+ 2 idag.
    I helgen ska jag berätta för päronen, yes!
    Åh vad härligt. Vilka bra siffror. är du 79:a som nicket säger? Jag är 80:a och hade räknat med sämre siffror automatiskt än 20 000 just pga "åldern", men det kanske inte har betydelse.

Var gjorde du ditt KUB? Tog det lång tid?

Vi har det på torsdag, såå nervös!
Svar på tråden BF maj 2011