BF maj 2011
Tycker ni det är dumt att redan ha berätttat för föräldrar samt svärisar att de ska få barnbarn?
Jag är i 9+4....
Åsikter tack :)
Tycker ni det är dumt att redan ha berätttat för föräldrar samt svärisar att de ska få barnbarn?
Jag är i 9+4....
Åsikter tack :)
Varför får du inte äta isglass för sambon? :)
Jag ska snart äta hamburgare från Macdonalds... det och sushi är det enda som funkar.
Mitt illamående började i 6+0 och än idag 9+4 är det kvar.
Hej alla förresten, råkade hamna här, hänger mycket i den andra tråden om majmammor också men råkade skriva fel och hamnade här en dag
BF den 1 maj
fy fasen så gott med 2 cheeseburgare... nu är illamåendet nästan borta
Kul med kläder. Vilken vecka är du i? känner du att det behövs mammakläder redan? :)
Vad är det för bh du köper? Är de snygga? Jag får just nu ont av alla mina vanliga.
Mitt illamående verkar inte vilja vända än, men jag kräks dock mindre när jag väl kräks men det är ju lika hemskt för det. Uppe i kanske 3 gånger bara nu på morgonen, lite jobbigt när man är på jobbet....
V 11+3. Inskrivning imorgon
Får man duscha med jättevarmt vatten?
tänkte ställa frågan till bm idag, men hon kanske dumförklarar mig ![]()
Jag har också hört att man inte ska kissa på ett par timmar innan UL så jag ska försöka att inte göra det
Någon som ska till TittUt i Sthlm?
Säg att du haft smärta och lite blod också
Det var verkligen helt overkligt att det fanns en liten krabat där inne! Den var 5,5 cm och allt såg normalt ut. Risken för kromosomavvikelse var minsta möjliga,