• Phobic

BF maj 2011

Hoppar in här jag också! (Bättre sent än aldrig) Flört

Är 25 år, har ett barn på 6 år sedan ett tidigare förhållande och är nu gravid i v.19.

Var på UL i v.16 och allting såg bra ut. BF blir den 24 maj!
    Nu inväntar vi UL i v.20 (går på spec. mödra). Då får vi även veta om det är en pojke eller flicka, om lillhjärtat vill sammarbeta. Flört

• Phobic

Tack för välkomnandet! Glad

Ninni1990: Jag känner igen det där med rädslan för att de inte ska se någon bebis på ultraljudet. Själv drömde jag natten innan UL att det låg en kanelbulle där inne. Barnmorskan och sambon pratade om den här bullen som om det vore helt normalt. "Lagom mycket kanel, rätt storlek- ja, det här ser fint ut!". Haha!

När vi väl var där var jag helt säker på att det skulle vara tomt och att barnmorskan skulle skratta åt mig. Men icke! Det kommer gå jättefint för er den 29:nde! Solig

• Phobic
    Friida11 skrev 2010-12-25 23:57:16 följande:

Halloj alla fina :)
    Jo jag tänkte höra hur ni som är runt v 19-20 mår? Själv är jag i v 19+2 och har en del molvärk men sover som en kratta!!!! Vaknar felra ggr per natt och har svårt att somna.. Hur mår ni? Någon annnan som också har rätt mkt molvärk??

Jag har ingen molvärk, men har börjat bli jättetrött på eftermiddagarna.

Däremot känner jag igen det där med sömnen. Det känns som om man sover oroligt. Det är nog mycket omedvetna tankar och funderingar som far omkring.
  • Phobic
    TheLove skrev 2010-12-30 08:13:27 följande:
    Nu bär vi iväg mot rutinultraljudet, får se om jag tror rätt som gissar pojke eller om jag får en liten flicka denna gång...Ska
    Ska också iväg på UL idag! (v.20) Håller tummarna för att allt går bra för er och att det syns tydligt vad det blir. :) Själv är jag lite nervös, men inte alls lika mycket som förra UL.
  • Phobic
    TheLove skrev 2010-12-30 14:47:09 följande:
    Vi ska få en till pojke!!! Hjärta
    Han mår jättebra och visade stolt upp snopp och pung massor med gånger... Ansiktet fick vi typ bara en snabb skymt av :) Det är ingen tvekan om att det är en liten pojke i alla fall :)
    Har fortfarande samma bf 23 maj :)
    Massor med grattis till pojken! Solig

Här blev det en flicka till, så mannen i hemmat får det inte lätt i framtiden. Flört Däremot blev jag tillbakaflyttad två veckor denna gång, men det gör ingenting så länge bebis mår bra!
Svar på tråden BF maj 2011