• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • skalbagge
    Ofeigur skrev 2010-09-22 17:18:52 följande:
    hej tjejer=) är det någon som har haft blodblandade flytningar i första veckorna? Jag hade lite rött blod på pappret idag när jag kom hem men nu inget mer än! jag är orolig att det är något fel men kommer det inte mer så kan det ju inte vara något? usch! hatar sånt här! jag har inge ont eller så heller. någon som har haft likadant? eller som vet vad det kan vara ? kram Jenny
    Jag hade bruna flytningar i lördags och söndags, ytterst lite. Jag var då i vecka 8 om jag räknat rätt. Jag ringde till sjujkvårdsupplysningen och fick prata med en väldigt förstående barnmorska. Hon lugnade mig och sa att det är väldigt vanligt att det blir så de första veckorna. Hon sa att jag inte behövde vara orolig om det inte började blöda mer eller om det gjorde ont samtidigt.

Imorgon ska jag på VUL så då visar det sig om allt är bra därinne.

• skalbagge
    fliona skrev 2010-09-22 12:29:43 följande:
    dom såg inget på mitt vul, nu har dom tagit ett blodprov för att mäta hcg ska ta nytt på fredag...skit jobbigt. Nån mer som varit med om detta??
    Nej va jobbigt!!!! Hoppas att det är väldigt tidigt så det är därför dom inte såg något!

Stackars, va oroligt det måste kännasGråter

Jag är såååå nervös inför mitt VUL imorgon
  • Lyckomia

Varför verkar det som så många får gå på VUL? Min BM pratade bara och det "stora" UL.

• Lovelyness
    Ofeigur skrev 2010-09-22 17:18:52 följande:
    hej tjejer=) är det någon som har haft blodblandade flytningar i första veckorna? Jag hade lite rött blod på pappret idag när jag kom hem men nu inget mer än! jag är orolig att det är något fel men kommer det inte mer så kan det ju inte vara något? usch! hatar sånt här! jag har inge ont eller så heller. någon som har haft likadant? eller som vet vad det kan vara ? kram Jenny
    Jag hade likdant igår, när jag vaknade såg jag en ljust ljust rosa flytning, men sen kom det inget mer och idag har jag itne sett någonting. Som sagt, det verkar rätt vanligt så man får bara hoppas att allt är bra? Hur är dina symtom annars?

Jag funderar på att göra ett privat VUL så man kan se att allt är bra
  • carwho
    minya skrev 2010-09-22 17:04:28 följande:
    hahaha ja om de fanns mirakel mot humöret så vill jag också gärna veta, i denna takt kommer jag snart bli ihjälslagen med tanke på alla gånger jag öppnat munnen mot folk på stan med en mer eller mindre trevlig kommentar
    Ja men åååh...är precis likadan Och visst ärlighet varar längst men för min egen hälsas skull borde jag kanske tagga ner *gapskratt* PLUS att jag är ju så grinig. Så fyyy... inte ens JAG vill umgås med mig!!!!
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • frau M
    Lyckomia skrev 2010-09-22 17:52:17 följande:
    Varför verkar det som så många får gå på VUL? Min BM pratade bara och det "stora" UL.
    det undrar jag å
  • Lovelyness

Det är nog ingen som får gå på VUL om det inte är under speciella omständigheter. Jag tänkte som sagt gå privat för jag vet att det antagligen är hopplöst att försöka få det genom min BM...

• minya
    carwho skrev 2010-09-22 18:21:37 följande:
    Ja men åååh...är precis likadan Och visst ärlighet varar längst men för min egen hälsas skull borde jag kanske tagga ner *gapskratt* PLUS att jag är ju så grinig. Så fyyy... inte ens JAG vill umgås med mig!!!!
    haha vad skönt att jag inte är ensam om det Jag vet inte hur många som sagt nu att jag måste sluta vara så frispråklig, men de liksom bara hoppar ur munnen ju. 
    Tur att vi andra gravidmonster vill umgås med varann, genom internet iallafall haha    
  • carwho
    minya skrev 2010-09-22 18:31:19 följande:
    haha vad skönt att jag inte är ensam om det Jag vet inte hur många som sagt nu att jag måste sluta vara så frispråklig, men de liksom bara hoppar ur munnen ju. 
    Tur att vi andra gravidmonster vill umgås med varann, genom internet iallafall haha    
    Ja det är la tur det iaf! Men även på intenret måste jag ibland ta en paus "gå ut därifrån, andas.... VAD tänkte du skriva egentligen....???" Sen kommer den lilla ängeln på axeln fram "Såååå kan man inte skriva, skriv ngt snällt ist!" Tur att det hittills är hon som vinner
    *** Bf 2011-05-29 ***
Svar på tråden BF maj 2011