• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • FruganH
    carwho skrev 2010-09-22 16:41:30 följande:
    Tjejer, jag hinner inte läsa era inlägg just nu. Måste bara snabbt få skriva av mig..
    Jag orkar seriöst inte med mig själv!! Jag har såna hemska humörsvängningar så det inte är sant !!!!
    Asså hur länge håller det här i sig?? Och kan man inte göra ngt åt saken?? Typ "ät ingefära så blir du glad!" ???
    Haha, jag är också likadan! En riktig ragata! Det mesta går ju tyvärr ut över min stackars sambo och det känns ju inte alls kul.. Men han verkar förstå att det är hormonerna, men det kan ju inte alls vara roligt att umgås med mig för tillfället.
    Tur att jag är väldigt trött med så att jag går och lägger mig tidigt så han kan få lite lugn och ro Flört
  • Ofeigur
    Lovelyness skrev 2010-09-22 18:17:39 följande:
    Jag hade likdant igår, när jag vaknade såg jag en ljust ljust rosa flytning, men sen kom det inget mer och idag har jag itne sett någonting. Som sagt, det verkar rätt vanligt så man får bara hoppas att allt är bra? Hur är dina symtom annars?

Jag funderar på att göra ett privat VUL så man kan se att allt är bra
    Jag har lite ömma bröst  och lite illamående men inte mkt. Därför blir man ju lite rädd när ngt sånt händer.
    Vi ska på vul på tis och tor nästa vecka. så då får man väl se om pyret sitter på rätt ställe! hoppas ,hoppas!=)  
  • carwho
    FruganH skrev 2010-09-22 19:39:36 följande:
    Haha, jag är också likadan! En riktig ragata! Det mesta går ju tyvärr ut över min stackars sambo och det känns ju inte alls kul.. Men han verkar förstå att det är hormonerna, men det kan ju inte alls vara roligt att umgås med mig för tillfället.
    Tur att jag är väldigt trött med så att jag går och lägger mig tidigt så han kan få lite lugn och ro Flört
    Hahahahaa... min sambo är på resejobb så all gråt o ilska ska ut vid kvällssamtalet... mest gråt då. Är så gråtmild. Gråter åt att kunderna är så otrevlig mot mig, att affären hade slut på "mitt" pålägg osv osv.... O stackars sambon sitter 60 mil bort o försöker trösta genom telefon.... Uuuuuh kan det inte vara fredag NU så jag får hem honom?!?!
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • minya
    carwho skrev 2010-09-22 18:47:54 följande:
    Ja det är la tur det iaf! Men även på intenret måste jag ibland ta en paus "gå ut därifrån, andas.... VAD tänkte du skriva egentligen....???" Sen kommer den lilla ängeln på axeln fram "Såååå kan man inte skriva, skriv ngt snällt ist!" Tur att det hittills är hon som vinner
    haha tur hon vinner, vi kanske ska ha en separat "spy galla och vara allmänt hormonelak" - tråd hahaha, ingång sker på egen risk liksom
  • carwho
    minya skrev 2010-09-22 20:08:48 följande:
    haha tur hon vinner, vi kanske ska ha en separat "spy galla och vara allmänt hormonelak" - tråd hahaha, ingång sker på egen risk liksom
    *gapskratt* Kanske ingen dum idé......
    *** Bf 2011-05-29 ***
  • tove83

har ringt min barnmorska idag...äntligen fick jag tag på henne!! så den 8/10 ska jag dit på en första kontroll,ska bli kul men lite jobbigt att det är mer än 2 veckor!!!

jag har oxå varit en jäkla ragata..hehe igår blev jag så arg men jag vet inte riktigt varför??? vad väl att min sambo sa nåt på ett visst sätt..jäklar vad jag tände till...han trodde jag skojade först,stackarn

• minya

dessa stackars karlar, tur att dom får en väldigt underbar ursäkt sen när bebisen kommer, då glömmer dom nog oss hemska kvinnor  

• Jodi

Lustigt, jag har nog aldrig varit så jämn i humöret som de senaste 8 veckorna! Brukar annars få psykbryt minst en gång i månaden och böla och ha mig, nu är jag lugn som en filbunke, nästan avtrubbad!

• frau M
    tove83 skrev 2010-09-22 21:12:43 följande:
    har ringt min barnmorska idag...äntligen fick jag tag på henne!! så den 8/10 ska jag dit på en första kontroll,ska bli kul men lite jobbigt att det är mer än 2 veckor!!!

jag har oxå varit en jäkla ragata..hehe igår blev jag så arg men jag vet inte riktigt varför??? vad väl att min sambo sa nåt på ett visst sätt..jäklar vad jag tände till...han trodde jag skojade först,stackarn
    jag har oxå tid hos bm 8/10 för inskrivning.
  • MissSindra

mitt humör var enligt mig kanon när jag väntade sonen men illamåendet var hemskt.
    Med dottern var illamåendet ok men humöret var förjävligt...

Än så länge denna gång är humöret hemskt och illamåendet ok... så blir spännade och se om det fotsätter så och om det blir en tös till

Svar på tråden BF maj 2011