• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • amisej

Alltså e de bara jag eller vad?
    HJÄLP..
    Känner bara lite ömma bröst, lite uppsvullen magen och lite värk i magen(livmoder området)
    Kan någon säga ifall de e normalt?
    Vill nästan ha alla symptomer som bara går att ha som ett bekräftelse på att man e gravid.
    E ganska nojjig med tanken på att ja har haft redan 3 mf tidigare....

Ska på vul nästa fredag och de känns som evighet tills dess Obestämd

• Loranga11

Har mensvärkliknand känsla och ljusbrun flytning för första gången idag, är i v 8, säkert normalt, men usch vad oroligt det känns. Vill också ha VUL, fick det med första barnet, men inte med andra, oklart varför det är skillnad...
    Vill bara att tiden skall gå till RUL...

• sockernos82
    amisej skrev 2010-09-24 20:21:09 följande:
    Alltså e de bara jag eller vad?
    HJÄLP..
    Känner bara lite ömma bröst, lite uppsvullen magen och lite värk i magen(livmoder området)
    Kan någon säga ifall de e normalt?
    Vill nästan ha alla symptomer som bara går att ha som ett bekräftelse på att man e gravid.
    E ganska nojjig med tanken på att ja har haft redan 3 mf tidigare....

Ska på vul nästa fredag och de känns som evighet tills dess Obestämd
    åh vad jag känner igen mig :) jag är i vecka 7 nu o känner nästan ingenting ser ju att magen har växt lite men det känns som att allt är inbillning :) jag var tvungen o göra ett nytt test nu ikväll för o se om det var sant o ja det var det ju hihi. tänk att man inte kan vara nöjd att man mår bra än så länge :)
  • Sommarnatt2010
    sockernos82 skrev 2010-09-24 21:23:11 följande:
    åh vad jag känner igen mig :) jag är i vecka 7 nu o känner nästan ingenting ser ju att magen har växt lite men det känns som att allt är inbillning :) jag var tvungen o göra ett nytt test nu ikväll för o se om det var sant o ja det var det ju hihi. tänk att man inte kan vara nöjd att man mår bra än så länge :)
    Jag funderade på att göra ett test till innan i veckan...Men jag vågade aldrig köpa något, tänk om det skulle visa att jag inte är gravid...Nä usch va hemskt, så jag fåt väl gå här o leta efter en känsla som bekräftar. Idag har jag dock mått pyton så det får väl begräfta att liten mår bra
  • Nojnen

Jag undrar om det är fler än jag som upplever att molvärken i magen "försvinner" emellanåt och är mer intensiv vid andra tillfällen??

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 3 maj 2011
  • minstörstalycka

Jag lever med smärta i magen, så som mensvärk fast betydligt mycket värre! ringde till mvc igår och dom sa att det bara är växt värk! =) är i vcka 6 och mår illa och har ont dygnet runt, sömnen är rubbad också! Men jag är lika glad för det! =)

hur får man göra ett vul ? = )

• LillEm

Har varit iväg på konferens till Spanien i en veckan. Hade verkligen svårt att hitta något att äta, allt innehöll lufttorkad skinka eller opastöriserad ost Tungan ute. Dessutom har min molande värk bytts ut mot ett illamående som kan komma när som elst och speciellt om jag inte får mat på bestämda tider. Min manliga kollega fattade ingenting (eller också spelade han med). Han för stod inte varför Förvånadjag mådde så dåligt trots min stadiga frukost och nog var jag allt lite petig med maten.
    Jag är i v8 (8 + 6) och ska på inskrivning om ca 2 veckor.

• ljusgläntan3030
    Sommarnatt2010 skrev 2010-09-24 21:27:06 följande:
    Jag funderade på att göra ett test till innan i veckan...Men jag vågade aldrig köpa något, tänk om det skulle visa att jag inte är gravid...Nä usch va hemskt, så jag fåt väl gå här o leta efter en känsla som bekräftar. Idag har jag dock mått pyton så det får väl begräfta att liten mår bra
    När jag fick missfall sist så tog jag ett test precis innan som visade bara ett svagt plus men då förstod jag inte varför och så hände missfallet kort efter. Nu när jag känner mig osäker så tar jag därför ett test, senast igår och då var det ett starkt + fortfarande.. skönt!!  Solig

Ultraljud på onsdag.. 4 dagar kvar!!
    ~ Bf 12 maj 2011 ~
  • Sommarnatt2010
    ljusgläntan3030 skrev 2010-09-25 09:28:56 följande:
    När jag fick missfall sist så tog jag ett test precis innan som visade bara ett svagt plus men då förstod jag inte varför och så hände missfallet kort efter. Nu när jag känner mig osäker så tar jag därför ett test, senast igår och då var det ett starkt + fortfarande.. skönt!!  Solig

Ultraljud på onsdag.. 4 dagar kvar!!
    men jag har hört att man kan testa + långt efter ett missfall oxå för att hormonerna finns kvar i kroppen...men visst chansen att det inte skulle visa nått är väl lite med tanke på hur jag mår...men nja vågar inte riktigt :P