• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • jakeline
    minya skrev 2010-09-26 17:30:40 följande:
    har nog sett alla de klassiska som går/gått på tv Rynkar på näsan
    kollat nu senast på Pretty little liars och Sherlock (2010) som inte kommit hit än, men efter där verkar de smådött
    jag kan ju rada upp de jag följer i usa-takt (eller UK-takt)... :P

Supernatural
    True Blood
    Glee
    Vampire Diaries
    The Big Bang Theory
    How I met your Mother
    Two and a half men
    Eureka
    Private Practice
    Greys Anatomy
    Legend of the Seeker
    Merlin
    Gossip Girl

Det är säkert fler, men jag kommer inte på dem just nu. Många av serierna har startat igen nu i Usa. inte true blood då för den är slut... Har fler serier som jag vill se, men inte har kommit mig för. Tänkte ta igen det när jag är mammaledig. :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Sommarnatt2010

Jag vet inte alls hur vi ska göra med det här med KUB-test. Min man o jag är inte alls överrens om vad vi ska göra om det är något fel...Han tycker inte att DS är ett värdigt liv...medans jag inte ser några problem med det...Men vi är nog uppfostrade väldigt olika på den fronten, har väldigt svårt att förklara för honom vad det innebär o liknande han tycker bara att det är fel. Så han vill med andra ord ta bort. Jag vet inte om jag skulle fixa det.

Däremot vill jag ju verkligen se liten där inne hmm

hur stor är risken för DS eller andra kromosonavvikelser???

• minya
    jakeline skrev 2010-09-26 19:33:27 följande:
    jag kan ju rada upp de jag följer i usa-takt (eller UK-takt)... :P

Supernatural
    True Blood
    Glee
    Vampire Diaries
    The Big Bang Theory
    How I met your Mother
    Two and a half men
    Eureka
    Private Practice
    Greys Anatomy
    Legend of the Seeker
    Merlin
    Gossip Girl

Det är säkert fler, men jag kommer inte på dem just nu. Många av serierna har startat igen nu i Usa. inte true blood då för den är slut... Har fler serier som jag vill se, men inte har kommit mig för. Tänkte ta igen det när jag är mammaledig. :P
    tusen tack  några hade jag missat där. 
    haha ja det är bra att ha vid mammaledigheten, du får komma in med mer tips när vi sitter här allihopa och har tråkigt  
  • Jean

Mina favvo serier ar

Alias
    Brothers and sisters
    Desperate Housewives
    Friends
    SATC
    Prison Break
    Cougar town
    Gilmore girls

Mamma skickade precis forsta sasongen av Solsidan till mig och fan va roligt de va!
    Har dom senaste veckorna kollat igenom dom flesta Wallander filmerna, eftersom jag bor i Australien sa kanns de som min storsta craving ar vad som helst svenskt haha.... Allt jag har hemma i svensk mat vag har gatt ganska snabbt. Ska be mamma skicka ner en box med svensk forpackad mat snart... =)

Mar sa uselt igen sa de blir nog soffan igen med nan ny serie.... =/ De ar verkligen som att ha den varsta bakfyllan nansin.

• TheLove
    Sommarnatt2010 skrev 2010-09-26 21:02:00 följande:
    Jag vet inte alls hur vi ska göra med det här med KUB-test. Min man o jag är inte alls överrens om vad vi ska göra om det är något fel...Han tycker inte att DS är ett värdigt liv...medans jag inte ser några problem med det...Men vi är nog uppfostrade väldigt olika på den fronten, har väldigt svårt att förklara för honom vad det innebär o liknande han tycker bara att det är fel. Så han vill med andra ord ta bort. Jag vet inte om jag skulle fixa det.

Däremot vill jag ju verkligen se liten där inne hmm

hur stor är risken för DS eller andra kromosonavvikelser???
    Risken för DS ligger på 1 av 1000 normalt sett... Vår son låg på 1 av 5000, men tror att riskerna är lägre ju yngre mamman är. De brukar väl säga att avvikelser hos fostret ofta beror på äldre mammor? vet inte hur väl det stämmer dock...
  • maj09
    TheLove skrev 2010-09-26 15:43:25 följande:
    Ens eget barn är ju alltid den finaste på jorden, även om det är rödhårigt, skalligt, har nervskador eller vad det än är... Det finns ju ingen i världen som man älskar så mycket som ens barn! Jag misstänker att du ser charmen i din dotters "ovanlighet" istället för att se det negativt och det är ju precis så det ska vara! :) Att sätta på sitt barn en mössa för att hårfärgen inte är som man tänkt är ju bara helt rubbat!
    Min dotter föddes blond och är nu ljusblond/lite rödlätt. Det är just det som gör henne så fin! Jag har aldrig tyckt att det är speciellt fint med rött hår men min dotters hårfärg bara älskar jag... =) Det ser så varmt ut. Så visst stämmer det att man älskar sitt barn precis så som det är!
  • Åsasåsa

Hej alla! Hur mår ni?

Mitt illamående vill inte ge med sig, känns som det har blivit värre och värre. Hur gör ni, någon som vart hemma från jobbet? Jag var hemma några dagar för 2 veckor sen. Igår och idag har jag känt mig "bakis" som aldrig förr och kräks gör jag också. Usch. Ska vila lite nu inför jobbet som börjar kl 13 Obestämd

• skalbagge

Hej alla glada!

Undrar lite över om någon gått upp i vikt ännu?

• bellanotte

Hallåå:)
    Tredje bebis på G:) E så glada:)
    Planerade o lyckades på första....Har en flicka o pojke sen innan:)
    BF slutet av Maj.
    Hänger gärna på här:)

• jakeline
    Jean skrev 2010-09-27 01:25:31 följande:
    Mina favvo serier ar

Alias
    Brothers and sisters
    Desperate Housewives
    Friends
    SATC
    Prison Break
    Cougar town
    Gilmore girls

Mamma skickade precis forsta sasongen av Solsidan till mig och fan va roligt de va!
    Har dom senaste veckorna kollat igenom dom flesta Wallander filmerna, eftersom jag bor i Australien sa kanns de som min storsta craving ar vad som helst svenskt haha.... Allt jag har hemma i svensk mat vag har gatt ganska snabbt. Ska be mamma skicka ner en box med svensk forpackad mat snart... =)

Mar sa uselt igen sa de blir nog soffan igen med nan ny serie.... =/ De ar verkligen som att ha den varsta bakfyllan nansin.
    Cougar town missade jag ju! den gillar jag också. Och gilmore girls. synd att de la ner den dock... något att se igen nä rman är ledig... :P

Bellanotte--> väkommen!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~