• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • LadyA01

Var på Hälsosamtal idag, och fick ett vul bokat till 1/11. Tyckte det var så länge tills dess, så jag bokade ett privat den 14/10! :) inskrivning 19/10. Spännande!! :)

• jakeline
    LadyA01 skrev 2010-09-27 13:41:19 följande:
    Var på Hälsosamtal idag, och fick ett vul bokat till 1/11. Tyckte det var så länge tills dess, så jag bokade ett privat den 14/10! :) inskrivning 19/10. Spännande!! :)
    härligt! :) Har inskrivning 18e!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • talare
    LadyA01 skrev 2010-09-27 13:41:19 följande:
    jag har också min inskrvning den 19/10 lite kul att vi har samma datum haha.
    skalbagge skrev 2010-09-27 09:38:08 följande:

Hej alla glada!

Undrar lite över om någon gått upp i vikt ännu?

jag har nog mest gått ner... får inte i mig så mycket mat och mår mest illa...
    TheLove skrev 2010-09-27 06:59:05 följande:
    Risken för DS ligger på 1 av 1000 normalt sett... Vår son låg på 1 av 5000, men tror att riskerna är lägre ju yngre mamman är. De brukar väl säga att avvikelser hos fostret ofta beror på äldre mammor? vet inte hur väl det stämmer dock...
    tycker 1 på 1000 låter ganska mycket...
    Jean skrev 2010-09-27 01:25:31 följande:
    Mina favvo serier ar

Alias
    Brothers and sisters
    Desperate Housewives
    Friends
    SATC
    Prison Break
    Cougar town
    Gilmore girls

Mamma skickade precis forsta sasongen av Solsidan till mig och fan va roligt de va!
    Har dom senaste veckorna kollat igenom dom flesta Wallander filmerna, eftersom jag bor i Australien sa kanns de som min storsta craving ar vad som helst svenskt haha.... Allt jag har hemma i svensk mat vag har gatt ganska snabbt. Ska be mamma skicka ner en box med svensk forpackad mat snart... =)

Mar sa uselt igen sa de blir nog soffan igen med nan ny serie.... =/ De ar verkligen som att ha den varsta bakfyllan nansin.
    håller med dig, det känns som värsta bakfyllan och solsidan är skitkul! det ska komma en säsong 2, men vet inte om de spelar in i höst eller börjar sända i höst. jag har börjat äta "barnmat" här hemma... sånt man åt när man var liten och inte smakar så mycket.. fiskpinnar och pulvermos, makaroner o dyl förutom frukt, kex och rågcrisp med philadelphia.
  • TheLove

Det betyder nog inte att 1 av 1000 barn får ds utan snarare att risken finns för varje barn att risken skulle ligga på något sånt... Eh jag vet inte men det sa de när jag gjorde nupp testet och jag skrev så fort jag kom hem upp vad de hade sagt så det var i alla fall vad läkaren sa till mig...

Imorgon är det inskrivning och innan det ska jag få göra ul :) Så skönt!

• jakeline

Åh jag har bara sug efter fetmat just nu... gärna varma mackor med massa smält ost, pizza och hamburgare... Men nej, jag får hålla mig i skinnet och äta nyttigt. Jag är hungrig konstant. Det går kanske en halvtimme från det att jag ätit tills jag är hungrig igen... det är helt sjukt...

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TheLove
    jakeline skrev 2010-09-27 14:38:29 följande:
    Åh jag har bara sug efter fetmat just nu... gärna varma mackor med massa smält ost, pizza och hamburgare... Men nej, jag får hålla mig i skinnet och äta nyttigt. Jag är hungrig konstant. Det går kanske en halvtimme från det att jag ätit tills jag är hungrig igen... det är helt sjukt...
    hihi jag äter med konstant, men nöjer mig med ett äpple eller fem... eller kanske ännu fler,,, Nej jag stoppar i mig allt jag får tag på men fetaost med rosepeppar är mums! Har precis ätit pasta som jag lade på feta och rosé hihi Ett måste till allt!!
  • minya
    jakeline skrev 2010-09-27 14:38:29 följande:
    haha samma, ju flötigare ju bättre. Men står emot suget och äter snällt en banan eller päron haha. Börjar vågen ticka uppåt för mig så är det kört sen. Nu ska jag inte gå över 65kg har jag sagt
  • jakeline
    minya skrev 2010-09-27 14:55:00 följande:
    haha samma, ju flötigare ju bättre. Men står emot suget och äter snällt en banan eller päron haha. Börjar vågen ticka uppåt för mig så är det kört sen. Nu ska jag inte gå över 65kg har jag sagt
    haha... där nere var det länge sedan jag var...
  • minya
    jakeline skrev 2010-09-27 15:43:33 följande:
    haha... där nere var det länge sedan jag var...
    hehe min kropp klarar inte av så mycket mer än så, var uppe i över 80 vid förra grviditeten och de tog kroppen rätt bra stryk av