jakeline skrev 2010-09-28 08:10:55 följande:
jag tror inte att du behöver oroa dig. Förra gången så gick jag ner två kg i början, såg smalare ut och mådde prima. Inte
mariesu skrev 2010-09-28 08:49:44 följande:
Så har jag också fått nu. Är inte alls lika svullen längre. Blir ju nojjig med en gång. Jag går in i v 10 på torsdag så det kanske kan bli så när man närmar sig v 10. Jag ska till BM idag så får vi se vad hon säger.
som den här gången... känner mig tung, trött, och konstant illamående... :P Men det är underbart att vara gravid!

så har jag ju med känt mig men nu känns det inget alls, inget illamående och så.... men det kanske går så fram och tillbaka!? Har inte fått tag i nån BM heller... men jag ska försöka igen!
mariesu skrev 2010-09-28 08:49:44 följande:
Så har jag också fått nu. Är inte alls lika svullen längre. Blir ju nojjig med en gång. Jag går in i v 10 på torsdag så det kanske kan bli så när man närmar sig v 10. Jag ska till BM idag så får vi se vad hon säger.
snälla berätta vad hon säger så kanske jag kan lugna mig lite!!
minya skrev 2010-09-28 09:31:00 följande:
efter vecka 7 sa min BM att symptom och svullnad brukar dra tillbaka sig väldigt markant. Många som mår superskit kan helt plötsligt må som vanligt igen. det är inget farligt utan helt normalt, berodde bara på att kroppen hajjat läget och börjat jämna ut sig igen med hormoner och situationen
jaha okej! Det verkar ju logiskt! Kanske det som är på gång?