Vix skrev 2010-09-29 08:51:33 följande:
Fy vilken jobbig chef. Vad jobbar du med?
Stå på dig för så får man inte behandla sin personal.
Jag jobbar på en restaurang i västerås, han är inte den lättaste personen att ha att göra med kan jag ju säga, han är duktig på att prata och pratar lätt omkull en så man inte vet vad man ska säga tillslut eller kommer av sig helt och hållet..
Jag har vantrivts sen jag började där typ men har kännt att ett jobb är bättre än ingenting så, men nu orkar jag inget mer och att han inte kan acceptera och handla efter de att jag är gravid gör mig bara argare och mer irreterad jag längtar tills jag får gå hem och förbereda mig inför förlossningen så jag slipper de där stället, hade jag inte haft min trevliga arbetskompisar så hade jag nog slutat för länge sen men de hjälper mig att stå ut.. Om nån skulle fråga mig om jobb där så skulle jag inte rekomendera de och säga till dem att inte ens tänka i de banorna, de är jätte god mat där men man vill inte jobba där de är en sak som är säker,,,.
Facket ska iaf prata med dem där sen får man se vad de säger:S jag är bara orolig för att de kommer bli värre och att han kommer hålla på ännu mer... men jag ger mig inte och jag kämpar på jag kommer kanske inte klara av att prata med honom och diskutera om de men då pratar jag mned facket ist så får de fra min tala vidare då.. för på mig lyssnar chefen inte på iaf...
och han gjorde helt klart för mig att de kommer ju inte bli någon mammaledighet från jobbet direkt eftersom att jag inte kommer ha de jobbet kvar när mammaledigheten är över så i samband med att jag går på mammaledighet så blir jag samtidigt arbetslös...