• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Friida11

Hej alla glada :D
    Hoppas allt går bra för er och era små pyren där inne :)
    Själv är jag i v 7+4 idag och illamåendet börjar komma smygande har inte kännt av så mkt illamående som tur är men nu börjas det.. Är SUPER känslig för vissa lukter får kvälvningar av tex stark mat os lukt usch kräks av bara tanken på det haha.. Har inte spytt ännu var nära igår men jag slapp som tur var :)
    Det jag har som största symptom är ju molvärken uscha uscha! Det känns som krafit mensvärk från och till och håller i sig typ 1 min för att sen gå över så det är jätte jobbigt då jag oroar mig för missfall efter det jag fick i juli.. Men har haft denna molvärk nu i typ 2 veckor och inget blod eller något samt att BM säger att det är helt normalt gör olika ont från person till person men det tycker jag är jätte tufft med att det gör så ont.. Kan ibland inte sova på nätterna och vaknar x antal ggr av att jag har ont.. jätte tufft någon som känner igen sig??

Kramar på eR!

• ljusgläntan3030

Hej på er!!

Idag såg jag hjärtat slå på UL.. såå härligt!!

MEN hon sa att den var för liten för att vara i vecka 8, enligt storleken var den i vecka 7 och hon sa att min bf nu är 22 maj istället för 12 maj!?

Jag vet när jag hade ägglossning för jag tog äl test som gav utslag så att det skiljer 10 dagar vore väl helt otroligt??

Men hon gav en varningsflagga att det kan också bero på att den lilla växer tillbaks tyvärr så vi fick en ny tid om 12 dagar för att se om den växt något eller tillbakabildats.

~ Bf 12 maj 2011 ~
  • gosensgos
    minya skrev 2010-09-29 18:51:35 följande:
    Går in i vecka 9 imorgon

var hittar du dessa fina fotobilder?!
  • Vix
    Går in i vecka 9 imorgon  

Gick in i vecka 9 idag
    Har fått gått med åksjukeband hela dagen då jag har mått grymt illa. Någon fler som mår pyton?
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • Friida11
    Vix skrev 2010-09-29 20:12:20 följande:
    Gick in i vecka 9 idag
    Har fått gått med åksjukeband hela dagen då jag har mått grymt illa. Någon fler som mår pyton?
    Jag har börjat må illa denna vecka är i v 8 går in i v 9 på lör och jag har fått grymt illamående usch nästan så jag inte orkar röra mig... hjälper bandet dig?
  • Vix
    Friida11 skrev 2010-09-29 20:14:40 följande:
    Jag har börjat må illa denna vecka är i v 8 går in i v 9 på lör och jag har fått grymt illamående usch nästan så jag inte orkar röra mig... hjälper bandet dig?
    Möjligen lite men det har varit grymt mycket allra helst idag. Under mina tidigare graviditeter så har de funkat klockrent. Vill inte ta åksjuketabletter då jag blir sjukt trött av dem. Kan inte hålla mig vaken utan somnar där jag är.
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • tove83

jag går också in i V9 i morgonFlört är mest trött och får en väldigt svullen mage efter att jag ätit!!
    när är det normalt att man får mera mage som syns??nyfiken**

• Jojo7809
    Går in i vecka 9 imorgon

Jag går också in i vecka 9 imorgon! Tungan ute
  • Fröken Löken
    mariesu skrev 2010-09-29 15:29:40 följande:
    Det var inget att oroa sig för sa BM. Allt eftersom kroppen vänjer sig vid graviditeten så kommer symtomen minska. Igår kväll var jag uppblåst som en ballong igen och idag mår jag så illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen Tungan ute. Aldrig är man nöjd, antingen är det för lite symtom eller så är det för mycket Skrattande.
    Tack!! Det känns faktiskt bättre idag! Med känslorna alltså, måste ha varit nåt slags hormonhaveri eller nåt igår :/
    läskigt det där!!!

nu har jag växtvärk till och från igen och illamåendet och TRÖTTHETEN innfinner sig på bestämd tid!

Har tid hos BM 13/10 för inskrivning så jag antar att hon kollar så att allt står rätt till!