Kom nyss hem efter en timmes promenad ute med hunden och har hämtat dottern på dagis.
Har fått ganska mycket gjort idag, gjort rent dotterns kaninbur som är ett stort as som vi har på balkongen, rensat och ställt allt som ska till tippen på ett ställe på balkongen så de bara är att kasta över räcket och ner till släpet, klippt klorna på kaninen och hunden, vart upp på vinden och hämtat lite små grejjer, tvättat kläder, gjort rent i ormarnas terarium och snart ska jag dammsuga lite också men först ska dottern få nå litet att äta.
Känner mig riktigt duktig idag:D verkligen på G. hehe
Något som var riktigt kul idag var att de plingade på dörren och där utanför stod brevbäraren med ett paket till mig. öppnade de på en gång och ser att de är bärselen som jag budat på på tradera och vunnit hon skickade den igår och den kom redan idag, De hade jag inte räknat med att den skulle komma SÅ fort och den var så fin... Nu är de bara vagnen som jag väntar på och min palm och bambuskotten...
Ska hämta spjälsängen idag ska bli så kul, ska börja slipa ner den lite, rugga upp ytan lite så man kan måla den och få den på plats, imorn ska jag ta mig en promenad till färgaffären här och köpa färg till spjälsängen, och även kolla om de ev finns nån spraylack till trä som tål regn och rusk som jag ska ha till rullgardinen i bambu.