sa upp mig i mitten av nov och gick hel den 16 dec så jag är arbetslös så behöver väl inte direkt tänka på de där:D tycker de är skönt att gå hemma och ta de lungt införskaffa allt som behövs och pyssla och dona lite här hemma. kan ju säga att jag var riktigt rastlös i början och hade ingen aning om vad jag skulle göra, var ju van att gå till jobbet och ha något att göra om dagarna och sen var man hemma helt plötsligt och de kändes som om att de inte fanns nånting att göra så jag blev bara slö och låg hemma i soffan och slöa och mös med dottern.. men sen blev de mer och mer och nu känns de som om att de är hur mycket som helst att göra här hemma...
började slipa på spjälsängen igår, men gud så drygt de är med de där jäkla spjälorna är bra glad att de bara är helt raka och inte är svarvade för då hade jag blivit galen.. hoppas på att bli klar med slipningen idag eller imorn beror på hur mycket orka jag har till att sitta med de där, för jag vill börja måla den, slipningen är ju de tråkigaste som finns, iaf när man gör de för hand..
hur har ni de med vädret då? började smälta här och igår var de vatten överallt och halt som sjutton våga knapt gå ut kan jag lova och idag när man vaknar så snöa de igen och gör de fortf, jag som hoppades på att våren skulle vara här snart... JAG VILL HA VÅR! och få känna lite värme..