Har gått 27 fulla veckor idag:D men tycker tiden går väldigt långsamt.
Sover väldigt dåligt också men inte pga av magen utan pga av min sambo som snarkar så för jävligt och ändå sover jag med öronproppar i:S brukar sluta med att jag sover inne hos dottern när jag tröttnat på att putta, sparka till lite lätt och säga till honom, skönt att dottern har en säng som man kan dra ut så den blir till en dubbelsäng i stort sett...
Jodi skrev 2011-02-06 10:16:28 följande:
Nån mer som drömmer skumma drömmar nuförtiden? Många handlar om att jag kan se barnet liksom genom magen och det är alltid nåt konstigt med det (barnet) eller så drömmer jag att jag hamnar i hotfulla situationer med fulla/påtända folk eller som i natt, när polisen försökte sätta dit mig! Märkligt...
Jag drömmer ganska skumma drömmar nu för tiden började komma nu i veckan, drömmer också om bäbisen i magen, konstiga drömmar om födseln osv, men också sånna där konstiga drömmar om att man hamnar i knipa och i lite farliga situationer, som i natt tex så drömde jag att jag hade sprungit runt med bomber som liknade handgranater typ fast de var svarta och röda och jag hade kastat dem lite överallt men ingen hade sett att de var jag dock, förutom efter ett tag när de började komma hem skumma typer som såg ut som zombier och skulle ta mig och mina kläder:S ja och en massa andra konstiga grejjer där till, Förstår inte riktigt varför man ska drömma så där konstigt men då är de iaf inte bara jag som drömmer sånna där drömmar hehe, behöver inte känna mig ensam med andra ord hehe..