TeosMamma skrev 2011-03-16 12:13:23 följande:
Tack alla som skrivit svar till mina många frågor, mycket läsvärt
down under; Fy vad jobbigt du verkar ha det, är så impad av att du klarar det, starkt gjort!!!
Usch vad jobbigt ni alla verkar ha nu, det är verkligen sluttampen och det känns i hela kroppen! jag har fått grymt tryck över bröstet och har väldigt svårt att andas när jag lutar mig bakåt.
Annars är jag överlycklig eftersom jag för första gången sen jag blev gravid har varit hyfsat pigg i 4-5 dagar!!!
Långtidsbehandlingen mot UVI ger verkligen effekt, känns så surt bara att jag inte fick den tidigare, men, men, nu ska jag försöka njuta av sista tiden som gravid.
Jga börjar också få slut på kläder men eftersom jag mest är hemma går jag i min mans kläder... Inte snyggt men skönt och billigt ;0) blev dock glad när jag såg att långklänningar är inne igen, det älskar jag och kan ju vara perfekt att gå i i maj/juni.
Min bebis hickar inte ens varje dag tror jag, men ibland kanske man missar det?
Ha det gott allihop!
min bebis har börjat hicka nu på sista tiden så att det känns. Har inte känt av det tidigare...
Vad skönt att UVI-behandlingen funkar! Härligt att känna sig pigg! Det har jag också gjort senaste veckan. Kan kanske bero på den fina vårsolen! :P Får alltid mer energi när solen skiner!