• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Kottemor
    Fröken Hanna: Gud vilken sötnos! Hjärta Och vad liten, gisses man har glömt hur små dom är
  • jakeline
    FruganH skrev 2011-04-13 18:46:22 följande:
    Nu när vi äntligen är hemma så slänger jag upp en bild på vår lilla prinsessa i sina fina åka hem-kläder Flört

vilken söt liten skrutta! grattis igen! 
    Fröken Löken skrev 2011-04-13 19:15:42 följande:
    Jakeline: jag tycker också att det är konstigt att man kan plussa så tidigt. I mitt fall testade Jag plus på bim -1 och enl UL skulle bebisen vara i princip nygjord ;)
    Men skit i det nu (för min del) för nu vill jag ha en påskbebis i mitt påskägg, tänker INTE ligga här i fyra veckor!!! ;)
    April hoppas jag det blir här, bara helst inte den 28 på mannens födelsedag, det hade blivit lite tråkigt tycker jag, vill att de ska ha egna dagar :/ annars får han ju i alla fall världens bästa 35 års present!! :D
    ja jag plussade på bim+2 enligt min normala cykel. har haft 28 dagars sen jag slutade med minipillrena... Men vi får se. Mitten av maj blir det väl iaf. vi har bara en födelsedag den 18e så vi får hoppas att vi missar den... :P
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • eelliinnaa

frökenhanna: underbar dotter och grattis än en gång. nu längtar jag så fast det är ju länge kvar.

har precis provat tens apparaten och tror jag har gjort ett bra val, tog bort det onda i ryggen väldigt fort och tror att den kommer fungera mot förlossningssmäratan oxå om inte så har jag ju iaf provat.

• Hiavatha

FrökenHanna: Vad söt hon är! Och vilka vackra ögon! {#emotions_dlg.flower} Grattis igen, det gjorde ni bra! =)

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Minglanu

Supergrattis fröken Hanna, vilken liten guldklimp!
    Njut av mammalivet medan vi andra bara längtar

• down under

Vilken litensötis fröken hanna!!! Grattis igen!

Idag var jag hos bm igen, är i vecka 36+1

SF mått 38!!! Långt över kurvan.. hoppas det inte blir en jättebebis!

+13kg ´sen plusset

hb 139

blodtryck 110/60

Bebis hjärtlud 153

Huvudet ner och ruckbart...

26 dar kvar till BF hoppas hon kommer tidigare för jag e trött på att vara gravid nu!

• Fröken Löken

Välkommen hem Fröken Hanna! Tyvärr kan jag inte se bilden på mobilen (vet ej varför) men ska definitivt kolla när jag har riktig dator sen :)

Blodtrycket fortfarande högt här. 110 på undertrycket så jag har fått medicamente!
    När hon skulle lyssna på bebisen genom lilla apparaten tog det vääääääldigt lång tid innan hon hittade nåt och det lät väldigt långt borta så hon satte CTG istället. Såg bra ut och bebis bestämde sig i sista stund för att verkligen kicksparka mot hjärtljudsmätaren! Så som sagt är det en väldigt livlig krabat :)

• Maruid
    Fröken Hanna: Vilken sötnos ni har fått! Hoppas ni kommit väl hem och njuter av tillvaron.

Fröken Löken: Trist att trycket fortfarande är högt men det verkar som du ställt dig in på sjukhusvistelse tills dess att bebisen behagar komma och ibland är det då lättare att uthärda det hela.
  • Miloxan

Grattis och skönt att ni får komma hem Fröken Hanna :). FRöken löken...styrkekramar till dig! Jobbigt att behöva vara på sjukhus förstås men bra att e har koll på dig och bebben!