• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Fröken Löken

Hej alla!
    Ännu en liten april-bebis i tråden :)
    Igår 17.30 tittade en liten tjej ut!! 2620g och 47cm lång :)
    Vi fick ta kejsarsnitt då hon bestämt sig för att vara en liten rumpnisse ;)
    Just nu ligger hon och snuffsar och verkar allmänt nöjd med livet :)
    Återkommer lite senare!

• skalbagge
    Fröken Löken skrev 2011-04-17 16:30:40 följande:
    Hej alla!
    Återkommer lite senare!
    Åh grattis va roligt!!!!! Jag blir såååå avis på er som har era små liv i famnen.
  • Maruid
    Hej alla!
    Återkommer lite senare!
    Nej men vad roligt! Grattis till hela lilla familjen och den påskbebis du såg fram emot Skrattande
    Hoppas ni alla mår bra och att vi då ork finns får se en bild eller två!
  • jakeline
    Hej alla!
    Återkommer lite senare!
    grattis! Börjar bli dags att göra en trådbebis-tråd där alla data och namn (frivilligt så klart) förs in! Är såååå avis måste jag erkänna... 5 veckor kvar för en annan till BF. Får hoppas att det är en tidig Böna... :P
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Nojnen

Grattis Fröken Löken! En liten rumpnisse! Det var det gulligaste och roligaste uttrycket jag hört på en sätesbjudning än så länge...

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 4 maj 2011
  • Lovelyness

Nu har försäkringskassan äntligen räknat ut min SGI och jag slapp lägsta nivån. Inte för att det blev så högt ändå men nu kan jag iallafall andas ut lite. Jag har varit student i 3,5 år men fick SGI beräknad på mitt jobb innan som tur var. Nu ska dom väl bara ha 30 dagar på sig att handlägga själva begäran om föräldrapenningen också.

Jag antar att alla andra är klara för länge sen?

• Neith

GRATTIS FRÖKEN LÖKEN! {#emotions_dlg.flower}
    Tänka sig, nu vet jag ju vem du är också

Stort grattis vännen!
    kul att vi befinner oss i samma tråd och jag hade ingen aning om att jag faktiskt känner dig!

• niiiica
    Kottemor skrev 2011-04-17 10:00:52 följande:
    Va, har du lämnat som är RH positiv? Nu får jag nog lära mig något nytt, har bara lärt mig att RH-negativa lämnar extra blodprov.
    Kan man som RH-positiv också blida antikroppar mot barnet?
    Är inte så jätteinsatt, men jag fick ju som sagt lämna prov fast jag är RH-positiv. Men jag har googlat lite och det är inte så lätt att hitta nåt. Men det verkar finnas andra slags immuniseringar än just Rh. Finns en tråd här på FL tex; www.familjeliv.se/Forum-2-143/m52637841-1.html och här är en annan sida, en tjej som bloggar som har en sort som heter Anti-M-immunisering; http://ninaruthstrom.se/category/immunisering/
  • Fröken Löken

Tack alla! Hon är så ljuvlig! Ofattbart att det är vi som skapat henne!

Neith: misstänkte att det var du, kan ju inte gå in på profilen via min telefon, men tyckte jag kände igen bilden! :)