• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Friida11

Någon mer än mig som känner sig otrolit svag? Alltså jag orkar knappt röra mig, står jag upp ca 2 min så känns det som jag ska tuppa av för jag är så svag och trött i kroppen vill inget annant än vila .. :( Jobbigt eftersom det måste städas och fixas här hemma.. Usch detta är inte alls kul! Händerna har även börjat domna bort på nätterna å det är sååå obehagligt!! Usch idag är det en sån där orkar verkligen inte mer dag.. :(

• Hiavatha

Oj oj oj vad små bebisar är gulliga!!! =)

Stort grattis till alla som redan fått sina! {#emotions_dlg.flower}

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Lovelyness

Här är man borta några timmar och vad gör ni? Föder massa barn!! Jättegrattis till alla nyblivna mammor! Än så länge verkar det vara väldigt mycket pojkar precis som vi trodde!

Vilka jättesöta bilder skalbagge och la vie en rose {#emotions_dlg.flower}

Imorse var vi på TUL igen och vår bebis väger 3200 gr just nu vilket skulle vara normalt. Efter ultraljudet fick jag jätteont i mitt bäcken och var tvungen att gå hem och lägga mig, jag antar att det berodde på att dom rörde magen så mycket. Nu är det iallafall bättre Glad

• Maruid

När man ser bebisarna här i tråden så blir jag helt svag. Vill bara mysa och pussa på dem små fötterna ju!

• Kottemor
    Maruid skrev 2011-05-02 15:10:47 följande:

När man ser bebisarna här i tråden så blir jag helt svag. Vill bara mysa och pussa på dem små fötterna ju!

Kan bara hålla med, gisses vad jag längtar!

• Majbaby2011

Jisses vilka söta bebisar.

Kom uuut nu bönan, uuuut!

Får stryka lite bebiskläder och se om det sätter igång nåt..

• jakeline

naw vilka söta bebbar! Längtar så efter vårt lill♥ nu! 

Varit hos BM idag. Huvudet är fortfarande rörligt, men bönan ligger långt ner iaf, så det är bra. Bara att tänka på att lägga sig platt som en pannkaka om vattnet skulle gå så där pang-bom annars brukar huvudet sjunka ner bra när vattnet går enl. min bm. Har lyckats gå upp 2 kg på två veckor... :P fast då hade jag ätit en stooor lunch och fikat precis innan också. Bebisens hjärta pickade på med 149 friska slag. sfmåttet låg nu på 34 och uppe på mittenstrecket igen.  

~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Saso87

Grattis alla nyblivna mammor!! Alla verkar haft bra förlossningar och allt är bra med bebbarna nu hoppas man att det går lika bra för en själv.

• Åsasåsa

Ja vilka underbara små knytten!! Hjärta

Åh vad jag längtar.. 13 dagar till BF och jag håller på att bli tokig här hemma. Vill ha, vill ha, vill ha - NU!

• Marsipanflicka

Åh vilka underbart fina bebisar ni fått!! Jag är inte alls avundsjuk...*host* 18 dagar kvar idag, känns som 150...