• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • jakeline
    Nojnen skrev 2011-05-06 20:29:31 följande:
    MissSindra: Gå in i mitt galleri och välj forumbilder, då tror jag att du hittar den. EvaChristina: Det låter som om det är nåt på G. Håll oss uppdaterade!!
    jag hittar inget galleri för forumbilder... ser bara standard och ul
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Nojnen

Jakeline: Ooops, jag ska genast gå in och åtgärda...

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 4 maj 2011
  • Nojnen

Nu ska bilden ligga i standardbilder. Månad 5 & 9 heter den.

• jakeline
    Nojnen skrev 2011-05-06 21:04:37 följande:
    Nu ska bilden ligga i standardbilder. Månad 5 & 9 heter den.
    men jag tycker du har en fin mage i alla fall. Jag kan förstå att du blir lite irri över folk som har åsikter och kommentarer, men alla magar ser ju olika ut, så är det bara. Vissa syns det inte alls på medan andra får jättemagar. Jag har en kompis som nu ä ri v 27 och alltså borde ha en lagom kula. Hon är pytteliten och jag tänkte att jag skulle se en vandrande mage... på henne syns det knappt någonting. Hon var också lite besviken på att hon inte fått någon mage. Jag delar gärna med mig lite av min.... :P 

Sen måste jag också säga att vad duktig du har varit med din viktnedgång!  
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • EvaChristina

Nu verkar slemproppen ha gått också. Jag var på toaletten och blev först jätterädd när jag såg att det var blod. Men det var slemblandat (ursäkta detaljerad info) och det var tydligen ingen fara. Jag ringde förlossningen direkt då för att jag blev så nervös och berättade hur eftermiddagen/kvällen varit. Hon trodde att något var på gång och rådde mig att duscha/bada och ta ett par alvedon.
    Det gör inte så ont än, mer att det onda kommer så ofta... Undrar hur det ska gå att sova inatt. Blir ju helt uppspelt av att något händer.

• Nojnen

EvaChristina: ååhh, vad spännande. Nu har du säkert din bebis i famnen innan helgen är slut. Koncentrera dig på att slappna av och försök sova, du kan behöva energin till förlossningen.

• EvaChristina
    Nojnen skrev 2011-05-06 22:27:34 följande:
    EvaChristina: ååhh, vad spännande. Nu har du säkert din bebis i famnen innan helgen är slut. Koncentrera dig på att slappna av och försök sova, du kan behöva energin till förlossningen.
    Tack för peppen Jag hoppas verkligen det.
    Ja jag ska försöka slappna av och vila lite nu.
  • Mamma Maj08

EvaCristina: åh va spännande....blir så avis....:)

• Maruid
    tresmåfina skrev 2011-05-07 06:43:53 följande:
    Det blev en liten Elliot här i förrgår 5 maj (bf 13 maj) Kom hem till stolta storebröder igår
    Grattis till hela familjen!
  • Maruid
    EvaChristina skrev 2011-05-06 22:09:18 följande:

Nu verkar slemproppen ha gått också. Jag var på toaletten och blev först jätterädd när jag såg att det var blod. Men det var slemblandat (ursäkta detaljerad info) och det var tydligen ingen fara. Jag ringde förlossningen direkt då för att jag blev så nervös och berättade hur eftermiddagen/kvällen varit. Hon trodde att något var på gång och rådde mig att duscha/bada och ta ett par alvedon.
    Det gör inte så ont än, mer att det onda kommer så ofta... Undrar hur det ska gå att sova inatt. Blir ju helt uppspelt av att något händer.

Haha, nu sitter jag här och är nyfiken och undrar om ni åkt till förlossningen än. Så spännande!