• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • FruMadde4barnTätt

sockernos

åh så jättesöt! grattis!

• Neith

Måste ju bara dela med mig av denna bilden. När lille Noah låg och sov idag fick jag detta leende. Nog smälte man alltid :)

• Angi07

vad fina bebisar!! grattis till alla!, det verkar att alla vår fina bebisar har kommit eller?.

• 81missan

Hejsan! Lite sent ute kanske... vår grabb kom 6 veckor för tidigt, föddes redan i mitten av april. En  go och glad grabb, precis som storebror.

• Jodi

Hej! Gör ett försök att blåsa lite liv i tråden igen! Fick en son i maj 2011 och nu börjar jag redan längta lite efter nästa....Hur tänker ni andra kring syskon?

• TeosMamma

Lovis79;
    Kom till bebisar från BF Maj 2011 tråden, där finns några av oss kvar ;) två är gravida igen också

• Moi Mokulat

Halllå!
    Fick ju min 2 juni sen, men var beräknad Maj. hihi
    Jag   är sugen också, men min man vill inte ha en tredje.
    Mellan min första och andra är det nästan 3 år och det var perfekt. Men nu kan jag 
    tänka mig  en om ett år eller så. Oj redan gravida igen. Inte ila pinkat.

• Moi Mokulat

Läste det senaste i tråden som är skrivit jag berättade inte att vi bestämde oss för PELLE.
    Pelle 7 månader kryper och åla för fullt. Försöker ställa sig ut med möblerna. (livsfarligt) Han har inte balansen till det än. Han vill allt.

• mammatilljames
    Hej hörrni! Behöver lite tips och råd, eftersom ni har barn i ungefär samma ålder. James är född 10emaj alltså är han 8 månader.

I förrgår blev han lite förkyld och det är ungefär lika nu, han äter inte ur flaskan alls (förutom till natten) och imorse ville han inte ha någon gröt heller. Med andra ord åt han högst 5skedar gröt och 20ml välling.. Han verkar lite täppt i näsan och snorig, så förstår att han inet vill ha flaskan.. Men varför inte gröten? Jag testade två olika grötar.. Semper's mild fruktgröt och Sempers äpple-pärongröt (med aktiv bakteriekultur) men ingen av dom dög åt herren. Han har sovit lite middag nu och är pigg och glad igen..

Vad ska jag göra för att han ska äta? Jag tror lunchen kommer gå bättre för då är det hans mat, Hipps 6månaders burkar, han älskar potatis majs och kalkon så den ska han få, och till middag får han sin älskade Nestlé's sötpotatis, nötkött.. Men hur gör jag med mellisen nu? Vad ska jag ge? Han vill som sagt inte ha gröt, eller välling...