• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • TheLove
    Ofeigur skrev 2010-09-19 19:35:27 följande:
    oj =( trist med foglossning redan=(
    ja trist är det, men å andra sidan får jag väl säga att jag är van, har haft det sen graviditeten med sonen så i tre år nu, men att det skulle sätta igång så mycket värre än jag är van redan känns lagom surt!
  • Ofeigur
    TheLove skrev 2010-09-19 20:18:08 följande:
    ja trist är det, men å andra sidan får jag väl säga att jag är van, har haft det sen graviditeten med sonen så i tre år nu, men att det skulle sätta igång så mycket värre än jag är van redan känns lagom surt!
    oki ja det kan jag förstå=( stackare!
  • Nojnen

Jag är i vecka 7+5 och har mått illa vid 2 tillfälle i samband med mat. Annars mår jag ganska bra, är lite tröttare än vanligt och har bröst som ömmar, måste kissa var 3:e timme, sover lite sämre än vanligt.

Men jag ser alla dessa tecken som positiva då vi försökt bli gravida i ca 8år.

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 3 maj 2011
  • Ofeigur
    Nojnen skrev 2010-09-19 20:55:31 följande:
    Jag är i vecka 7+5 och har mått illa vid 2 tillfälle i samband med mat. Annars mår jag ganska bra, är lite tröttare än vanligt och har bröst som ömmar, måste kissa var 3:e timme, sover lite sämre än vanligt.

Men jag ser alla dessa tecken som positiva då vi försökt bli gravida i ca 8år.
    oj det var länge! har ni inte fått hjälp? Då kan jag tänka mej att du kan stå ut med att må lite dåligt=) önskar dej/er verkligen lycka till nu! nu är det verkligen eran tur! kram!!!
  • bellbar

hejhej!

idag är jag i v.6+5 och illamåendet började dyka upp igår och det gör det fortf idag. så fort man äter nåt så avtar illamåendet... var tvungen o ta 2 st band mot illamåendet o ha dem på båda handlederna, funkar utmärkt på mig än så länge... annars tröttare... magen svullen... kissnödig ganska ofta... molvärk...

• Ofeigur
    barbabelle skrev 2010-09-19 21:02:47 följande:
    hejhej!

idag är jag i v.6+5 och illamåendet började dyka upp igår och det gör det fortf idag. så fort man äter nåt så avtar illamåendet... var tvungen o ta 2 st band mot illamåendet o ha dem på båda handlederna, funkar utmärkt på mig än så länge... annars tröttare... magen svullen... kissnödig ganska ofta... molvärk...
    skönt att dom funkar=) Illamående är inget man önskar direkt men det är ju för en bra sak iof =)
  • Jodi

Jag är i 8 och denna vecka har varit jobbig kan jag säga! Var som ni innan, hade alldeles för få symtom tyckte jag! Nu är jag så himla trött hela tiden och mår illa några timmar varje dag + får ont i magen/ryggen/ljumskarna ibland. Iofs har jag haft en envis förkylning oxå, men jag tror det mesta är graviditeten.

Fattar inte hur man ska orkar jobba hela veckan, har noll motivation och ork till det! Ska i alla fall på informationsmöte hos BM och husvisning imorgon, så jag har lite att se fram emot!

Så ni som har få symtom, njut medan det varar!  Glad

• bellbar
    Ofeigur skrev 2010-09-19 21:14:05 följande:
    skönt att dom funkar=) Illamående är inget man önskar direkt men det är ju för en bra sak iof =)
    ja precis. skönt att dom funkar .. hoppas det håller i sig :)
  • fliona

fy faen vad illa jag börja må igen, och yr i skallen nån mer med det !!!

• gosensgos

Pirr i magen..
    En del oro också förstås..
    Ska på VUL idag, i eftermiddag. Är enl FL 7+6 idag.
    har ett MA med i bagaget,för flera flera år sedan så  är orolig att det inte ska finnas ngt pickande hjärta där
    Tog ett CB digitalt med veckoindikator i morse som enligt beräkningar ska vsa 7+ trodde jag...
    Men *CB verkar inte gå längre än till 3+ så det hjälpte ju föga. Visade i alla fall GRAVID 3+, altid något.
    Så nu är det magont fram till i eftermiddag.
    Håll tummarna lite tjejer...

Svar på tråden BF maj 2011