Inlägg från: Agamemnon |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

    Låter ni era barn "betala"?

    Koden får dottern inte knappa in men det har hänt att hon har fått trycka på "Klar-knappen" när vi har betalat. Ser inget som helst problem med det. Hon vill vara med och vara delaktig och blir jättestolt när hon får göra något "stort".


    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Anonym (Kaffedraken)

    Och jo, hon hade en fas när inget låg säkert på hyllorna men det gick som tur är över. Förstår inte riktigt problemet med att "det finns andra saker de kan ta del av". Att handla hör ju till vardagen och jag kan ju inte lämna henne ensam hemma.


    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Anonym (Kaffedraken)
    tickelina skrev 2010-08-27 10:31:34 följande:
    Även fast man har ett mindre barn som går & river ner saker så bör man väl ha koll på det ändå när den slänger ner allt i tahöjd? Och framför allt ser det, lägga upp sakerna/kläderna igen?!

    Okej om det är ett mindre barn ( 3-) som vill betala sitt halsband eller liknande med sin lilla 20:- lapp.... det tycker jag är okej =)

    Men just detta med att peka & säga siffrorna högt i kön.... ahh det är väl inte sååååå vanligt man blir bestulen på sitt kort men ändå?!
    Ja, alltså det är ju självklart (iaf för mig) att om dottern river ner något så plockar jag upp det. Att säga min pinkod högt skulle aldrig falla mig in men det skulle inte heller göra något nytta eftersom dottern ändå är för liten för att förstå det. För henne räcker det att trycka på "Klar", då skiner hon som en sol.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
Svar på tråden Låter ni era barn "betala"?