• annagreta

    Tvillingföräldrar Stockholm

    Hej!
    Finns tyvärr  ingen tvillinggrupp än där jag bor, Östermalm. Undrar därför om det finns någon/några tvillingförälder/rar inne i stan eller närheten som har lust att ses i höst? Just nu är maken hemma oxå men i oktober börjatr han så smått jobba. Våra tvillingar är snart 3 månader och ett par veckor för tidiga. Skulle vara roligt att tråffa andra tvillingföräldrar och utbyta lite erfarenheter över en fika tex. Vi har även en 4 åring så dagarna är anpassade efter det.

    Hoppas någon/några hör av sig! Ha det gott!

  • Svar på tråden Tvillingföräldrar Stockholm
  • EstelleochLovisa

    Hej!

    Även jag söker andra tviilingföräldrar! Bor i Vasastan. Våra flickor är 9 månader nästa vecka, dock födda 6 veckor tidigt .
    Träffas gärna!

     

  • annagreta

    Hej!
    Nämen vad kul!!
     Våra sötnosar är nu drygt 7 månader nu och 5v för tidiga. Min man är hemma på onsdagar annars hämtar jag oftast vid 15-tiden. Ni får gärna komma hit eller så kan vi kanske ta en promenad om det inte är för mycket snö. Jag brukar gå vid Djurgårdsbrunnskanalen men är gärna med på andra förslag !
    Hör av dig om när det skulle passa!

  • EstelleochLovisa

    Hej!

    Oj, jag har glömt att kolla svar :)

    Vi kanske kan avvakta den värsta snön och försöka oss på en promenad därefter? 

  • annagreta

    Hejsan,
    Låter som en bra idé! Hoppas att den snart är borta, så segt med alla kläder-blä!
    Ha det gott så hörs vi av framöver

Svar på tråden Tvillingföräldrar Stockholm