Det är så sant att man ska göra en stor affär utav det hela just för att det ska kännas & att de tänker en gång extra innan de gör en liknande sak . Här vart det ju ingen polis inblandad så något lämplighetsintyg gick ju inte att dra in .
Men anledningen till att jag tror detta hände var för att denna pojken har så gott som gjort precis som han vill . För hans mamma straffar honom inte alls & blir arg på de som kanske säger ifrån istället , vilket definitivt inte hjälper pojken om man visar att det är okej genom att försvara dumma handlingar . När exempelvis syskon eller någon annan tycker att det inte är okej , går hans morsa i taket så att säga .
Pojken har tidigare kört någon bil ut i skogen & har ännu inte talat om VART den är . Det var förvisso en skrotbil men det är fortfarande inte okej . När han inte får som han vill kan han gå ut & slå sönder diverse saker på bilar , så som lyktor & backspeglar . UTAN att någon får skälla på honom , för då försvarar mamman honom in i döden . Det är väl inget fel egentligen att försvara sitt barn , men jag tycker inte man kan försvara vad som helst . Försvara ALLA saker ett barn gör är INTE samma sak som att ÄLSKA de och vilja deras bästa .
Jag tycker detta är så sjukt ärligt talat ..