Vi över 30 som längtar efter första barnet
jaja.. nu är det slut på friden.. nu är frugan på väg ur sängen..
jaja.. nu är det slut på friden.. nu är frugan på väg ur sängen..
efter en god middag som min fru hade lagat så tänkte jag att vi skulle mysa lite framför en film som hon ville se. under filmen så tar hon fram datorn o sätter sig o kollar den här tråden som hon säger sig är beroende av..
så kollar hon runt här o sen säger hon att det är fångarna på fortet som hon vill titta på, ok säger jag.. vill hon kolla på det framför filmen så får hon göra det.. men hon har inte mkt koll på vad som hände på tvn för hon satt o kollade FL hela tiden..
så när fångarna var slut så frågade jag om hon ville titta klart på filmen, men det kunde vi göra en annan dag ist..
ok, men jag går o lägger mig sa jag då.. då passade det väldigt bra att mysa helt plötsligt.. hon sa att jag inte hade gjort nå försök eller tagit på henne.. vilket jag hade gjort, men tydligen så hade hon inte ens reflekterat det överhuvetaget..
men men, hon kommer nog skriva något o kommentera mitt inlägg här ganska snart misstänker jag..
tur att det är brukar vara så här iaf.. för här blir inga barn gjorda..
men ni kan väl försöka hålla CEKE borta mellan varven iaf så vi kan mysa lite.. så hon inte bara myser ihop med er,, men ni får gärna ta snakket med ÄL, RUL o VUL mm.. för då slipper jag det pratet..
trevlig kväll på er alla..
PS hoppas ingen märkte att CEKE är min fru.. för det var verkligen inte meningen..
natti natti
ni ska veta att det är jobbigt att slita så mkt som ni kräver av oss killar..
självklart vill vi också både ha sex och så vill vi ha barn.. det nekar jag inte till..
men det kan bara bli för mkt..
blir lite förvånad att jag fick lite medhåll..
Millan: hoppas din man tyckte att det var skönt dagen efter.. :) antar att det var det bästa någonsin..
skämt åsido..
klart vi också vill ha.. men som sagt, är man bakis ( vilket iofs är självförvållat) antar jag, så är man inte så pigg på det hela.. elelr som jag som låg magsjuk.. blev nästan våldtagen.. slutade aldrig heller..
men det slutade med att det inte blev nånting på några dagar för att den har väldigt öm o svullen av allt..
så vi står ut med en hel del saker pga av er..
men vi gör det ENBART av 2 anledningar.. för att vi älskar er så otroligt mkt och för att vi självklart också vill ha barn..
så nu ligger alla killar på plus inför kvällen.. alla killar får väl en härlig massage med ett trevligt slut nu hoppas jag.. det kan vara värt det när ni vill ha den där extra ggn, då vi inte alls är sugna på nå sex..
då kan det löna sig att ha varit lite extra snäll mot oss killar..
kom ihåg det nu tjejer ;)
framför allt du ceke ;)
MariaF79: vad är ung då?
MariaF79: barnarov med andra ord :)
vi masserar så fort ni vill oavsett hur trött vi är.. får tyvärr inte samma sak tillbaka lika ofta som vi ber om det..
så ibland får faktiskt ni också ställa upp lite på det som vi vill..
men min älskling är ganska bra iaf.. :) men man får juh höra ganska ofta att "jag är för trött"..
försökte använda en check tidigare.. då fick ajg bara till svar att hon inte orkade.. så sa hon att hon borde ha satt tidsangivelser när checkarna får lösas in.. men om hon inte kan lsöa in dom så borde ajg så en extracheck ist.. annars så får man juh ingen användning för dom.. då blir det juh på hennes villkor som vanligt...
att sova på soffan är juh bara skönt juh.. det är inget straff.. det är en belöning.. få sova med tvn på..
men nu har du sagt att jag får lösa in en check när jag vill.. tack älskling..
klart jag ändrar spelreglerna när jag kan.. kan man utnyttja reglerna så ska man göra det..
:)
skönt att vi killar håller ihop iaf.. :) skönt att vi kan tycka synd om varandra när ingen annan gör det