Jojjo77 skrev 2011-04-18 11:32:09 följande:
Tack för tips! Tänkte faktiskt den tanken när jag läste mailet att det inte fanns ngn tid, att man ska vara så dum så att man ska göra allt rätt, men nu vet jag ju hur man ska spela spelet, fult. Jag började ju med det, för att överhuvudtaget få en tid, så varför sluta? Vi bor inte i en storstad, så det privata utbudet är inte så stort det heller och där är väntetiden nästan längre än till landsting. Verkar som om ingen tror att man får tid via landstinget och många verkar åka till t ex Sthlm för utredningar. Nu har vi ju ändå varit på ett första besök och mannen ska lämna in sina simmare nästa vecka, så det känns så väldigt irriterande att det här nu ska bromsa allt.
Du får det nog underbart i Tahiland även om det regnar. Ni får roa er med annat

Har inte läst allt som har pågått men det är en utredning du försöker få tid för? (precis börjat med allt vad barngörande innebär).
Hade en fråga där, det sägs ju att man ska försöka i 1 år innan man ska komma in för utredning, men om man är över 30 och har ett X bakom sig, ska man verkligen vänta 1 år? Man blir ju liksom inte yngre!!
Och jag tycker att du ska överdriva och fula dig lite, säkert andra som gör det och kommer före i kön! Hur länge har ni försökt?