Vi över 30 som längtar efter första barnet

Nu kanske jag tror på det!! Det resultatet kom fram efter bara några sekunder!

Äntligen ett
!!

!!Jag testade igen med ett Clearblue digitalt. Positivt. Vecka 2-3

Tack för alla grattis. Det är precis som Pingla säger svårt att fatta och jag pendlar mellan glädje o panik... Det lägger sig nog :) Glad att kanske slippa IVF om detta nu håller
Det är säkert ingen fara, har hört att ca 25% blöder första trimestern. Håller alla tummar och tår. Kram
Jojjo - jag hade skickat maken till urolog. Inte för att det behöver vara nåt, men för att (förlåt nu om nån tar illa upp) många allmänläkare är lite dåligt pålästa, vilket ju bara är rimligt när man ska kunna lite om "allt". Fick själv ingen vettig hjälp med mina urinvägsinfektioner förrän jag träffade en riktig urolog. Ta det privat, ni lär inte få en tid på remiss, de tycker säkert att allt är avklarat...
Grattis Mum!
Grattis Maria vill ett bra KUB!
Vi var på VUL idag och vi fick se ett litet hjärta som slog :)
Allt ser ut som det ska. BF 9 februari
Känns jättekonstigt och surrealistiskt.
Millan - jag önskar dig verkligen all lycka till och jag ska hålla alla tummar och tår och allt annat som kan hållas. Hoppas innerligt att det går vägen. Vet du, 13 är inte ett olyckstal överallt... se bara detta "I Italien anses tretton som ett lyckonummer. Även i Kina anses det lyckosamt eftersom det ordet för siffran låter som ordet för "säkert liv".