Vi över 30 som längtar efter första barnet
Jag slutade med p-ringen i slutet av juni och sökte hjälp i oktober efter att ha haft alla mina spottingsbekymmer sen sommaren... mensen o ägglossningen funkade som de skulle (enl ÄL-tester) men så var det ju dessa spottings som jag blev... och är... galen på. Vad jag vet har jag inte haft någon cysta innan den cystan, men tydligen så kan speciellt minipiller ge sådana cystor (jag hade p-stav för nåt år sen...) Enligt läkaren speciellt då man slutar med dem. inte vet jag. Alla verkar ju säga så olika (!)...Och jag har ju inte haft någon de två senaste månaderna då jag blivit checkad med VUL en gång i månaden, typ, sen i oktober.. Hmm..
Låter ju positivt att du känner av dina ägglossningar! Får du äggvita också? Det om nåt är ju ett bra tecken...
Jag har inte ätit ceracette utan Yasmin de senaste c a 3 åren. men har bytt mig igenom några andra sorter under de 15 (!!) åren jag ätit piller... Man blir ju så nojig nuatt man förstört sin kropp!
Allt känndes normalt efter jag slutade ända till nu, känner mig som en skiva som hakat upp sig liksom...hmm...
Det bara måste gå nu!!