• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

- Går du i skolan min gosse?
    - Ja.
    - Och hur gammal är du då, lille vän?
    - 8 år.
    - Jag är 50 år och går också i skolan. Då kanske du kan gissa vad jag är?
    - Dum, förstås

• Kekke

grattis maria.. alltid trevligt att höra positiva nyheter..

vilka namn har ni funderat på? man vet juh aldrig om det blir något.. men man måste vara positiv..
    jag tycker Linn är grymt fint.. skulle det bli en dotter i framtiden så kan jag lova att jag inte bryr mig ett skit om vad ceke tycker.. då blir det Linn oavsett..  :)

• Kekke

ernlia:  aston gav mig en trevlig tanke.. aston martin, kan inte bli fel.. :)

• Kekke
    ernlia03 skrev 2011-02-03 08:15:03 följande:
    Här är det nog mera Aston Villa som tankarna går till... Flört
    hört talas om barnmisshandel?   :)
  • Kekke

jojjo: om man skulle komma överrens om något så får ni väl skriva ner era förslag på lappar sen dra en vinnare.. :)

• Kekke

fan va jag är bra, jag är helt Jävla underbar. kunde jag klona mig själv så skulle jag bli homosexuell. hakuna matata

• Kekke

Millan:  :) klart man ska ha bra självförtroende..  ja, det stämmer att jag hade cekes baddrökt på mig.. hon var lite less och behövde muntras upp.. så vad gör man inte för sin älskade..

• Kekke

Millan: om du ska retas så får du komma med något annat.. jag bjuder på den  :)  men jag var jävligt sexig i den iaf.. iaf enligt mig.. ceke skrattade mest.  :)

• Kekke

nej, lyssna inte på saft, du kan juh inte gå nu när sthlmsveckan har börjat.. släng dig på rygg ist.. mkt bättre..

• Kekke

vi är i samma sits.. köpte hus i somras, gifte oss också i samma veva..
    mkt att göra, men ack så skönt.. inga grannar att ta hänsyn till..

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet