Inlägg från: DubbelAA |Visa alla inlägg
  • DubbelAA

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Silvana80- Välkommen välkommen!!

• DubbelAA

Jojjo- Trist om det var mensen som dök upp idag. Jag längtar oxå till i höst för då får vi våra provsvar, är ju stängt för semester på alla ställen i sommar så vi får lov o vänta till i augusti. Knäppt att man ska längta till dess när jag har längtat efter sommaren huuuuuuuuur länge som helst:)

Råttentottan- Kramar o pepp till dig. Håller tummarna för att du hamnar på listan snart!!

• DubbelAA
    Sophy80 skrev 2011-06-08 00:51:40 följande:
    Polarlantis
    Usch så jobbigt! Lider med dig. Det måste väl gå att begära att få med en vul-kopia i fortsättningen? Om de är motvilliga att ge en kopia så kan du ju påpeka deras egna, dåliga rutiner.

Nemi
    Spännande! Både juristbyrån och lägenheten Skrattande

DubbelA
    Jag vet! Om man bara kunde få ett litet tecken på att man faktiskt kan bli gravid. Att det inte behöver vara så omöjligt som det börjar kännas.
    Nej det känns rent ut sagt förjäkligt att försöka o försöka o försöka o inget händer. Tänk om det är helt omöjligt o aldrig kommer o bli nåt? Tänk allt tid man slösat bort då!! Nej usch så får jag nog inte tänka för då deppar jag ihop totalt. Får skylla på PMS som vanligt:)
  • DubbelAA

Råttentottan- Massor med kramar o hoppas du kommer o säger hej nån gång! O till hösten så jäklar händer det! Kram på digHjärta

• DubbelAA

Life´s a bitch and then you die! eller hur man brukar sägaFlört Nej allvarligt talat så håller jag med er brudar det är inte rättvist o det känns förDJÄVLIGT ibland men jag antar att det kanske jämnar ut sig i slutändan...eller iaf så intalar jag mig det för annars skulle jag bara bli bitter o avundsjuk. Nu försöker jag dra ner på antalet "bitterfittsdagar" heheSkrattande

Marja78- Jag blev oxå jätteledsen när jag fick min mens vid vårt andra försök så det är helt ok att bryta ihop. Tror det är bra att få ur sig det ledsna så man kan gå vidare sen, även om min sambo inte alltid håller med mig i det fallet. Förstår inte alls vad han menarFlört

En fråga till er som tempar. Hur lång tid efter att tempen sjunker brukar mensen komma? Är det dagen efter eller längre tid?

• DubbelAA

Irmelie- Grattis! Heeeelt fantastiskt o det är ju ett hur tydligt streck som helst o inget som spökar!:)

EGO- Har BIM i morgon o det börjar komma, förlåt, lite bruna flytningar som vanligt innan mensen dyker upp så det är kört denna månad med tyvärr:( Har ju tempat denna månad så jag är ju lite fundersam när det ska komma en dipp som visar att mensen är på gång. Hur långt innan mensen kommer dippen ni som vet??
    Hoppas iaf att ni har det bra i värmen o njuter för det ska jag göra nu:) Kram

• DubbelAA
    Irmeline skrev 2011-06-10 14:07:34 följande:
    Tack.
    För mig kommer tempdippen dagen innan mens eller mensdagen.
    Trist  med mens :(
    Pepp!
    Ok vad bra då vet jag att den antagligen kommer igång ordentligt i helgen. Ska den komma kan den lika gärna komma nu eller inte alls tycker jag:)

Köp nåt alkoholfritt på systemet så kan du nog dricka i helgen utan att avslöja nåt än. Lycka till med smusslandet!:) Kram
  • DubbelAA
    Jojjo77 skrev 2011-06-10 21:13:20 följande:
    Gör som flera andra, tar en paus härifrån. Kommer säkert kika in då och då, men känner att jag inte orkar vara aktiv i tråden just nu. Jätteglad för er som plussat, men känner att jag är långt ifrån er sits. Allt känns tungt och ja, hopplöst.

Ta hand om er och lycka till alla!

Kärlek Hjärta
    Trist att allt känns hopplöst. Kanske är det en bra id´s att ta lite ledigt härifrån men jag kommer o sakna dig! Ta hand om dig o kolla in om du orkar. Håller tummarna för att det känns bättre o löser sig för dig snart! KramHjärta
    Polarlantis skrev 2011-06-10 21:33:26 följande:

STORA GRATTIS till er som plussat, KUUUUL! Gör mig lite gladare faktiskt!

Jojjo55: Hoppas det känns lite lättare snart...stor kram och lycka till med allt!

EGO: Är det någon som trodde på att det skulle vara slut på min följetong så tyvärr inte...

På tisdag blir det operation, skrapning. Hormonnivån sjunker inte och blodgrejset i magen växer, SUCK! Nästa vecka har det gått sju...SJU S J U veckor sedan jag fick veta om MA´t, det är ju helt sjukt att det inte är över ÄNNU!!! Känner mig jättedepp och det sliter på det mentala det här...suck...Men nu kanske det blir bra...men ska vi sätta något på att det även blir infektion? Oddsen är bra för den här otursförföljda tjejen..! Dessutom är båda doggsen krassliga och sambon har problem med knät. Kul med livet nästan jämt...

Nej vad jobbigt för dig! Hoppas verkligen att de får bort allt o att det INTE blir komplikationer. Hoppas oxå att det ska lugna ner sig för dig efter detta! Kram
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet