Irmeline skrev 2010-11-16 12:01:30 följande:
Vilken expert!
Jag funderar på att börja med något(några saker till nästa månad, vet du hur man kan kombinera?
Verkar ju som om RR och Bidrottninggele har samma effekt ung, så det borde räcka med en av dem. Men kan man kombinera en av dem med t.ex. glandin 25? Och dessutom ha slemlösande bisolvon?
Så man får jättefin slemhinna, starka ÄL och löst slem att simma i :)
Hehe, expert är jag verkligen inte, men har läst mycket (läs: alldeles för mycket ;) ) på alla möjliga forum.
Jag förra månaden körde jag både med RR, Apiforce (bidrottninggelé) och Glandin, förutom mina vitamin Kvinna tabletter. Har inte känt några biverkningar. Denna månaden körde jag lite RR, Glandin 25 varje dag och Bisolvon ca en vecka innan ÄL. Vet inte om det var Bisolvonet som gjorde att min ÄL blev så himla sen för tidigare månader har jag nästan alltid haft exakt 35 dagar cykler. Jag tror inte jag ska köra Apiforce (bidrottninggelé) något mer, vet inte om det gör någon skillnad. RR gör ju att jag verkligen känner av ÄL mycket mer, så det känns ju som om det har någon effekt och jag har fått mycket rikligare mens efter Glandin och det tycker jag borde tyda på att slemhinnan är tjockare. Bisolvonet får jag se om jag prövar igen. Inget kul om det fördröjer ÄL mer, då jag redan har en lång cykel.
Läs lite själv om de olika preparaten och bilda dig en egen uppfattning så kan du säkert hitta någon bra kombination som du tror på.