ceke skrev 2010-11-17 21:04:10 följande:
Åhh, lite självömkan här just nu... Om en vecka är jag opererad. Äntligen.. Om nu inte den här jäkla förkylningen som börjar göra nock out på mig sitter i och hindrar hela skiten.
Fyyyy va jag blir ledsen omdet blir så! Jag vill ju bara få cystaskiten bortskuren och kunna komma igång igen. Men får hoppas att en vecka räcker för förkylningen att både bryta ut och försvinna... Men vad är oddsen för det när jag just nu ligger med en allt mer tilltagande halsont, huvudvärk och allmän sjukdomskänsla. >Känner mig för tillfället så förskyld som bara en karl kan.. och sååå illa är det nog inte än!
Håller tummarna att du blir frisk till det är dags för operation så det blir gjort och ni kan fortsätta bebisverkstaden.
ceke skrev 2010-11-17 21:05:26 följande:
Astrogilr: va härligt med ett sånt bra bemötande och bra känsla för utredningen! Hoppas allt går bra!
Tack, ja jag hoppas inte utredningen visar några fel eller iallafall inte något fel som inte går att åtgärda.
Kattflickan skrev 2010-11-17 21:26:28 följande:
Astrogirl: Låter ju strålande! Det är viktigt med bra läkare som tar ens oro på allvar. Hoppas testerna visar bra och att ni nu slappnar av och lyckas!
Tack Millan75!
ifyouweremine skrev 2010-11-17 21:16:00 följande:
Astrogirl - Kul att du berättar lite om vad som händer på ett utredningsbesök. Sånt har man ju ingen aning om. Låter ju som du fått en jättebra läkare. Gav han några fler råd gällande livsstil? Stress, alkohol och sånt som vi har diskuterat här i tråden. Rapportera gärna hur det går med alla tester sen också. :)
Inga mer råd än att man ska minska på alkoholen, träna regelbundet och inte röka eller snusa. Ska rapportera vad som händer i utredningen framöver.