• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

ibland så får jag lust att bara slita tag i ceke, slänga henne på sängen. slita av hennes kläder och bara "våldta" henne.. dock inte läga när svärföräldrarna är här och min mamma på väg hit på middag..
    annars hade det varit trevligt..  :)

• Kekke
    Varför kallar kvinnor det för "PMS"?
    "Galna ko-sjukan" var redan upptaget.

Varför fjärtar män mer än kvinnor?
    För att kvinnor inte håller tyst länge nog för att bygga upp ett tryck.

Vad är det för likhet mellan kvinnor och laxermedel?
    Båda irriterar skiten ur dig.

Vad är värre än en mansgris?
    En kvinna som inte gör som hon blir tillsagd.

Vad är skillnaden mellan en fru och en flickvän?
    25 kilo ungefär

antingen så har jag fått nån att le eller någon att bli irriterad..
    står inte för alla åsikterna, inte helt iaf.. dom stämmer delvis..    ;)
  • Kekke

ceke är det underbaraste som finns. kan inte sluta älska en sådan underbar person.

• Kekke

Millan: du har inte kommenterat att ceke familjerapade mig idag.. eller tror du mer på att ajg säger positiva saker om ceke än att hon gör det om mig?  :)

• Kekke
    simtim skrev 2011-02-11 23:45:19 följande:
    Det här var så fint skrivet om Kekke och dig. Och så kände jag mig peppad att tro på att det faktiskt blir barn nån dag. Tack Ceke
    jag är precis så underbar som ceke säger, om inte bättre.. guds gåva till ceke.. fast nu tror jag inte på gud, men det kanske jag gör iaf när jag tittar mig sj i spegeln. för det är ett mirakel som jag ser. sen är jag helt perfekt för ceke. det är inlägget är inte alls fullt av svammel, det är cekes tio budord. budord 1, gör allt som kekke säger. och resten av budorden är, se budord 1. alltså skulle man kalla mig för guds son.. men det stämer juh inte, tror juh inte på gud. så då funkar det inte med att jag är guds son.. alltså måste jag vara gud..
    trevlig helg..

ps. kommer höra ett stort garv från ceke när hon vaknar o tittar i tråden.. så kommer hon säga, du är inte klok..

ps. det är inte sant, jag är klok, gillar att säga konstiga saker bara..
  • Kekke
    Saftmedbulle skrev 2011-02-12 11:37:44 följande:
    Hej brudar!
    Lugna och fina... Måste ju få ha sovmorgon ;)

Jodå...visst var det plus på stickan-det var det... Hurra!
    Måste ju erkänna att jag hade det på känn, med allt illamående speciellt. Känns ruskigt bra så här tre månader efter missfallet förut. Nu tittar vi framåt och håller tummarna för att allt går bra. Har inte riktigt gått in ännu, men jag är frimodig  (eller kaxig, beroende på hur man ser det) och lägger in mig på gravidlistan.
    grattis
  • Kekke

älskling, ska inte du jobba ist för att sitta här? ut o jaga ligisterna ist  :)

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet