Jojjo77 skrev 2011-12-11 15:12:49 följande:
EGO: Just nu undrar jag hur jag kunnat tro att alla symptom jag tidigare trott att jag haft, när man gått och hoppats, varit symptom. Det har ju inte varit så lätt att veta, i och med att jag aldrig tidigare varit gravid, men nu när jag är det så kan jag säga att det känns i hela kroppen att något händer, på ett sätt som jag inte tycker man är i närheten av när man är skenis. Brösten är inte är ömma, de gör ONT! Kommer man åt dem för hårt så pulserar det i dem efteråt, bröstvårtorna står ut som spjut, hela tiden, och gör ONT. Magen är svullen, jag kan inte äta mycket för då mår jag illa, äter jag inte alls så mår jag illa. Jag är helt mossig i skallen, kommer inte ihåg saker, glömde t ex pengarna i automaten och kom på det 6 timmar försent när jag skulle ta fram dem ur plånboken... så nån lycklig människa blev några hundra rikare i fredags, varsågod och god jul

Ja, det här är bara lite av mina konstiga hormonstörningar... Och fler blir det kanske... Samtidigt som allt konstigt händer med kroppen så gnager en sjuk oro för att ngt ska gå fel. Försöker slå bort den tanken. Ska skrivas in imorgon på mödravårdscentralen, stackars den bm som träffar mig, kommer prata hål i huvudet på henne

Attan!
Jag som hade analyserat lite och tänkt att jag kanske kanske är gravid. Men nu är jag säker på att jag inbillar mig... =( Jag har ju varit gravid innan men det blev ju MF i vecka 6. Det här känns ungefär likadant, men jag inbillar mig säkert ändå. Bara för att man så gärna vill