Saftmedbulle skrev 2010-11-21 12:26:35 följande:
Helt ok att ni skriver om renovering (fast jag är noll intresserad)- jag ger kanske igen och skriver om nåt som inte är så intressant för er en annan gång ;) Nä, skämt å sido - tycker ni är duktiga (speciellt du, ceke) som orkar, själv stupar jag i säng efter jobbet och på helgerna försöker jag ta igen mig så gott det går.
Millan: Jag är väl egentligen inte så orolig för själva skrapningen, även om jag aldrig varit sövd förut. Det är mest att jag vill komma igång med bebisverkstaden så fort som möjligt. Nu har jag ju provat att vara gravid och förut var jag kanske inte helt säker på om jag faktiskt ville ha barn eller om jag bara följde allas förväntningar. Nu är jag HELT säker och det känns bra så jag är laddad för nästa ÄL att hoppa på min gamle, trötte snubbe (som inte ens är 30+, han är 40!, så vet du det Gris78)...
Kramar till alla!
Hej,
Nu ska jag sluta skriva om renovering, finns ju faktiskt en sajt som heter Byggahus för den typen av diskussioner
Bra att du inte är orolig för skrapningen, för min del kändes det skönt efter den, som om ett tryck över magen lättat. Jag känner som du att de tveksamheter jag kände innan första graviditeten med att skaffa barn försvann när jag var gravid och nu är bara längtan större än någonsin.
Kan tala om att det inte bara är ålder som påverkar, min sambo är 33, två år yngre än mig men orkar inte heller med sex flera gånger på raken, så det är nog en läggningsfråga. Men han frågade faktiskt idag om det inte blir nåt den här gången, vilket vi inte tror, så undrade han när nästa ägglossning är ungefär, han verkar mer angelägen den här gången faktiskt, han kanske också verkligen känner starkare att han vill bli pappa nu.
Millan