• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

har inte så mkt att tillägga om allt som har sagts idag.. utan kan bara säga kram på er alla..

• Kekke

för er som undrar så var jag efterrätten  ;)

sen skulle jag vilja säga att man behöver inte ha varken ipren eller alvedon.. det räcker att vara ifrån sin andra hälft för att värken ska gå över.. 

• Kekke

Finland: klart man inte ska behöva be om ursäkt för valen man gör..
    vi bor vid havet och har ganska stort hus.. men det är ingen som ifrågasätter något. inte heller är det något som man skryter om.. utan alla vet hur vi bor och alla gör sina val.. men så länge man trivs med de val man gör så ska väl ingen annan säga något..
    så försök att inte bry dig så mkt om det.. för vi alla här inne tycker om dig iaf..

• Kekke

pingla: ringa en KK för att kolla äggledare.. hhmmm.. hur ska man tolka det då?   :)

• Kekke

payback. så var det min tur att åka på en familjerape. men det stämmer.

• Kekke

skönt, har fått beviljad ledighet från att prestera ikväll.. så ikväll blir det rast, vila o samla krafter.

• Kekke

saft: grattis i förskott.. verkar som du har saknat mig.. men jag är inne o läser titt som tätt.. men skriver inte alltid..
    lite förslag kan jag komma att tänka på.. beror på vad ni gillar och hur många ni blir..
    www.tasteline.com/Recept/Rakcocktail_med_mango_och_lime
    det  har jag gjort ett par ggr.. hur gott som helst.. men utan räkor..

nu är det inte långt kvar till båtmässan i älvsjö.. vi ska dit nästa helg.. fler som ska dit?

• Kekke

i om att saft har saknat mig så mkt så ska hon få le lite..
    tror alla era killar kommer gilla den här också..

En kvinna ligger i förlossningsrummet med värkar och skriker:
    - Jag orkar inte mer! Ge mig bedövning!
    Sen vänder hon sig till sin kille och säger:
    - Det här är ditt fel, din jävel!
    Killen svarar lugnt:
    - Om du minns så ville jag köra in den i andra hålet på dig men du vägrade för att det "skulle göra så ont...

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet