Inlägg från: Marsflickan80 |Visa alla inlägg
  • Marsflickan80

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Ceke (+Kekke): råkade se... vad skönt att allt gick bra, nu kan ni verkligen slappna av och njuta av graviditeten. Underbara nyheter! Solig
    Längtar efter bebis!
  • Marsflickan80

Här händer det grejer! Vad kul!

Polaris + Saftis: Grattis grattis grattis! Många kramar och lyckoönskningar till er!!! Hjärta Nu bär det av och h*n stannar kvar!

Längtar efter bebis!
  • Marsflickan80

Polaris: stöttekramar till dig!

Melanis: Grattis!!! Såååååå söt, så perfekt bebben är!

Längtar efter bebis!
  • Marsflickan80

Grattis till era plus Millan, Irmelie och Zailia
    Vad lycklig jag är för er skull, verkligen! Det känns så hoppfullt och på tiden att ni äntligen har fått era plus! Hjärta

Längtar efter bebis!
  • Marsflickan80
    Irmelie: Många styrkekramar! Sjukt mycket jobbigt för dig nu, vilket så klart är stressande men försök att koncentrera dig på sådant som du faktiskt kan påverka och en sak i taget Hjärta
    BIM -3
  • Marsflickan80
    Kattflickan skrev 2011-06-18 22:43:51 följande:
    Irmelie: Du har det uppenbart jobbigt i livet just nu! Även utan bebisverkstaden. 

Försök att ta det lugnt och tempa igen imorgon. Jag vet att det är svårt, men försök också att inte stressa för mycket på jobbet.

Förstår att det är jättejobbigt med din mamma, min mamma hade också cancer. Jag hoppas verkligen att det vänder och att hon blir frisk!

Det finns inget du kan göra mer än du redan gör för att förhindra ett missfall. Försök att slappna av och ta hand om dig själv! Lägg dig ner och försök att inte tänka på något alls. Sov sen ordentligt, då är det faktiskt lättare att hantera sin jobbiga tillvaro. 

Kramar!

Millan

Längtar efter bebis!
  • Marsflickan80
    Nemi76 skrev 2011-06-21 14:34:15 följande:

Tack

Ja, jag har ju fastnat i det där träsket där jag inte skulle fastna. Minsta lilla bubbel i mage så får jag för mig att jag är gravid Det är nog för att min hjärna vill tro att Pergon funkar så himla bra att jag blir gravid på "första försöket"...med Pergo alltså

Jag förstår dig precis! Tänker precis likadant just nu, känner efter som bara den men tyvärr bara vanliga mens-bröst-smärtor och vanlig mens-molvärk men klart som f-n man hoppas som bara den. Hoppas verkligen det har tagit sig för dig! (och mig )
    BIM idag: ännu ingen mens, inget plus, inga symptom
  • Marsflickan80
    Kekke skrev 2011-06-21 06:47:56 följande:
    välkommen, nu är man inte ensam kille här längre..
    Nä, nu är MAN inte ensam KILLE längre

Pingla: Pepp pepp pepp!

upnorth: välkommen, även jag har försökt få min karl att gå med ett bebisforum men han "vägrar" tummen upp för dig
  • Marsflickan80
    Fröken Ellen: Grattis till plusset!

Sophy: underbart även med dina nyheter!
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet