• Smiley

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Maria: För mig var det mer att jag blev mätt eller äcklad av maten av bara ett par tuggor. Sen var jag inte sugen på godis eller chips. Vilket är väldigt konstigt för att vara jag. Äter normalt något, eh gott varje dag/kväll. :) Helst mumsar jag framför tv:n. Saknade tom mumsandet, men inte själva godiset. Hormonerna gör allt möjligt konstigt med en :) När börjar man ta kort på magen egentligen? Jag har knappt funderat på det ens. Är nog fortfarande i någon form av förnekelsestadie.

• Smiley

Anwen: Jag hade visst inte uppdaterat den på länge då vi tom gjort två ivf totalt. Ska fixa in mig på listan nästa gång jag sitter vid datorn :)

• Smiley

Jag känner precis som du Maria! Även om jag inte skrivit så mycket så har det bara varit så skönt att få läsa om er, som faktiskt går igenom och känner precis som jag. Ni har varit ett fantastiskt stöd!
    Kommer att fortsätta att läsa den här tråden, och så är det väl dags för mig att skriva in mig i den andra. Läskigt det där...

• Smiley

Uppdaterar mig på listan, och det känns märkligt, läskigt men samtidigt härligt!

{#emotions_dlg.flower} BIM - Vi över 30 som längtar {#emotions_dlg.flower} 

BIM - BERÄKNAD ICKEMENS

Juni
    3- Aruba - försök 10, IVF till hösten
    27 - Jezzi80 (försök nr 18, ÄL ca 12-14 maj)

IVF
    Mumwannabe79, (försökt sedan juli -10) Två misslyckade IVF-försök under 2012, ett färskförsök och ett FET. Två blastocyster kvar i frysen.
    Jojjo7      - USÖ Örebro. ICSI nr 1, november 2011, plus men MF dec 2011. ICSI   nr    2, sprutstart 24/2 2012. Sprutor: Puregon, Orgalutran och   Ovitrelle.    (Försökt sen nov -10) 9/3 inga befruktade ägg, beh   avbryts. Paus    tillsvidare.
    Anwen - försökt sen juli 2010, inga fel hittas, inväntar IVF till hösten

Gravid GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET Gravid

2012
    Polarlantis: BF 21 juni (försök 8, MA på nr 4)
    Råttentottan: BF 30 juli (försök nr 15,1:a efter mf)
    Marsflickan BF 1 sep (försök nr 5, MA på 2:a)
    Saftmedbulle BF 3 sep (försök nr 15, 3 mf tidigare)
    NICU BF 24 sep (försök nr 15, 2 MF tidigare)
    Tedax BF 16 nov (försök 12, MF på försök 1 och 8) DubbelAA: BF ca 28 nov (försök ca 19)
    Finlandssvenskan  BF 3 dec ( försök ca 19)
    Smiley BF 17 dec (försökt sedan aug 2007, MF 2009, misslyckat IVF  dec 2011, 2:a IVF lyckades)
    Kaprifolen BF 29 dec (försök 13, femte m pergo)

2013 L Maria: BF 12 jan (försök 19, fyra tidiga mf innan) 

• Smiley

Pingla och Aruba: Vilka härliga nyheter så här på morgonen! Stort grattis till er!

• Smiley

Aruba: förstår känslan av att inte våga byta tråd än. Jag bytte tråd igår, och är i v 12+0 idag.
    Nu håller jag tummarna för er tjejer!

• Smiley

Kattflickan: Det låter som underbara nyheter. Önskar er ett stort lycka till!

• Smiley

Millan: Ha det så underbart på semestern/smeknånaden! Och förstås, stort grattis till bröllopet. Livet som gift är härligt! :)

• Smiley

Saftis: Stort grattis till er lilla dotter, och hoppas att ni alla mår bra trots allt som sker runtomkring er. Tumör? Usch så hemskt! Hur har läkarna upptäckt den, och vart finns den? Berätta mer om du vill och orkar. Förstår förstås om allt känns överväldigande just nu. jag önskar er all lycka och att ni snart är på fötter igen.

Varmaste kramar,
    /Smiley

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet