Vi över 30 som längtar efter första barnet

Så nu...bäbis tack!

öm i hela magrn idag...vänster äggstock har oxå vaknat! Gjorde lite ont vid mys igår så äl är på g!!! Trillade på armbågen när jag åkte skidor så det är mitt största bekymmer nu..ajajajajaj!!! Får se vad som händer...
inte lika mkt fltningar som förra månadern dock...hmmm...
Så trivsamt att läsa allt ni skriver 
Hmmm...har klanta mig! Har ätit eeze värktabletter två st mot den onda armbågen oc hNU läste jag att det får man bara äta om doktorn säger det är ok, om det är så att man försökter bli gravid!!!!!!! Får hoppas det inte händer ngt nu när det är ÄL och grejer på g...allt som man ska tänka på alltså!!!
Samma här, sambon är inte så sugen på att veta vad som händer i folks kroppar men dock lita annat, så jag berättar också ibland...men mest är det sådant som bara vi behöver ventilera här inne :) Så skönt att ha er tjejer! Och Kekke då så klart 
Ceke: HOPPAS det är bra saker din kropp har för sig! Man vet ju aldrig! Följer dig med spänning!
Själv har jag ont och GÅR UPP I VIKT; MORRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Många långa svordommar...suck... Blir nog ingen mens nu, är rätt säker på det...ÄL är det nog som är på G om det inte varit redan...suck...att man vet något helt säkert är i alla fall ett undantag!
Har inte tagit ngt nytt test...kanske borde det...hmm...jaja, vi får se! idag är det mest gå-till-jobbet-noja...imorgon är det dags att pallra sig iväg igen efter 3v ledigt...peppad? NOT!

Skotta tak är bra, man blir helt utsliten 
Nu iväg och fika för min del och planera trädgård och sluta tänka på onda armbågar, viktuppgång och bebisverkstad!
Dags för mig att ha leverera gnällinlägg
orkar ni inte läsa så förstår jag det!!!
Känner mig helt nere och asocial och bläääää i största allmänhet!
Håret är fett och hemskt och hyn också, konsekvenser av p-pillerstoppet helt klart, får en inte på bättre humör, Inte heller att jag går upp i vikt typ ett kg per dag känns det som, också sviter av pillerstoppet. URK! har ont i armbågen som jag kvaddade igår, helt uppsvälld och det går inte att använda den knappt, ok, lite då och det blir bättre men iaf. Ont i knäna efter att ha stått på stege en dag och skottat tak, ser inte klokt ut med alla blåmärken OCH jag trillade på höften igår också så den gör också ont. Total rishög till 32åring!
Pratade med bästa väninnan som faktisk frågade hur läget var idag men inget hur det går med bäbis...själv har hon en på halvtid i magen och lever i en liten bubbla så utan er hade jag helt gått under! Ush så ensammet det känns. Hon blev ju gravid utan att ens försöka liksom...dom bara var som vanligt och hon slutade med piller och vips, allt klart. Glad för henne så klar...men hade velat få lite mer stöd...och i alla fall en fråga om hur man mår!
Ont i magen och svullen och lite flytningar, men väldigt lite, inte alls som förra månaden och det vet jag inte om jag ska ta som ett bra eller dåligt tecken. Mår också lite illa från och till nu...antagligen ÄL som gör det...om jag nu har det..tror det men vad hjälper det?!
Vill bara gråta och tycka synd om mig själv nu...och det är väl det jag gör här, tycker synd om mig alltså..Sambon skulle bli så förfärad om jag lipade också! Har inte tagit ngt nytt test heller...känns meningslöst liksom...
ursäkta gnällandet! Hoppas ni har en bättre kväll!!!