• mallanis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Finns det fler som är över 30 som försöker få ert första barn?
    Här kan vi som längtar efter att få pluss på stickan och äntligen få en knodd och titeln förälder prata!

Kanske har ni precis upptäckt att den berömda klockan gör sig påmind eller så har ni försökt ett tag och vägen dit kanske inte var så spikrak som man hade hoppats på.

Vill ni göra sällskap? Diskutera smått som stort och peppa varandra tills vi förhoppningsvis sitter där med en liten i famnen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-04 12:31
    Fortsättningstråd för oss 30+ are som plussat, här kan vi fortsätta babbla:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56466903.html

• Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet
  • Kaprifolen

Ja, vi hoppas verkligen på goda nyheter. Tänker på dig Lavinia, hoppas du har bra stöd i din närhet nu.

• Jojjo77

Mitt i allt elände, vill jag ändå passa på att önska er alla ett fint 2013. Kram Hjärta

• Kattflickan

Lavinia: Hoppas verkligen de hittar din man snart. Såg på missingpeople att de går skallgång nu. Så fruktansvärt, ingen ska behöva vara med om något sådant. Många kramar! 

Gott nytt år till er alla. Inför det nya året hoppas jag att Lavinias man återfinns levande och att Jojjo blir gravid och att alla ni andra får det ni önskar!

Millan 

• L Maria
    Kattflickan skrev 2012-12-31 11:42:34 följande:
    Gott nytt år till er alla. Inför det nya året hoppas jag att Lavinias man återfinns levande och att Jojjo blir gravid och att alla ni andra får det ni önskar! Millan 

Kan bara instämma med Millan - önskar er ett gott nytt år 2013 och att vi alla får glädjande nyheter av olika slag!
  • L Maria

Lavinia - jag finner inte ord nu, mina tankar är hos dig och jag hoppas att du har dina nära runt om dig! Mina varmaste kramar!

• Kattflickan

Lavinia: Läste precis på missingpeople att din man hittats. Beklagar verkligen! Blir så ledsen för din skull. Det är ofattbart! Hoppas verkligen du har stöd nu från föräldrar och familj. Finns inga ord för hur hemskt detta är.

Kramar!

Millan

• ernlia03

Läste också just på missing peoples facebooksida och det är så fruktansvärt hemskt det som har hänt. Kan och vill inte föreställa mig vad du går igenom just nu Lavinia. Hoppas du kan ta hand om dig trots allt och finna styrka i lillskrutten. 

Stora kramar! 

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet