• NICU

Vi över 30 som längtar efter första barnet

DubbelAA skrev 2012-01-04 07:33:04 följande:
    Tack för pepp brudar! Var ju väntat att mensen skulle komma mest trist att den kom på "fel" datum så att vi inte får göra vår andra insemination denna månad barna.

Håller med er om att det är segt att vänta! Det är ju det enda man gör o vad får man för det??
    O precis som du skriver NICU är det ju inte så lätt att släppa tankarna på det som alla vänliga människor ger som råd. Idioter! (Jag vet att de bara vill vara snälla men jag blir så himla less!!)

Iallafall så fick jag något annat att tänka på igår:) Då bokade vi en resa till Thailand!! Vi åker i mars o ska vara borta i 3 veckor!!!! Känns så himla härligt!:) Nu ska vi bara snåla o gneta den sista tiden så vi får ihop de sista fickpengarna. TJOHOOO!!!!

KRam på er!
    Eller hur! Man kan bli galen för mindre!! ;)

Då kanske vi ses i Thailand då ;) Jag åker alltid 1 månad varje år och vi åker i slutet av februari - slutet av mars i år ;)
  • NICU

DubbelA - I år blir det Bangkok, Koh Kho Khao/Khao Lak, Krabiområdet och så Koh Lipe.
    Tjoa till om du vill ha några tips från en riktigt Thailandsnörd   

• NICU

Härligt Jojjo! Jag håller tummen hårt för att det sås ett frö den här gången också! ;) Kroppen brukar ju vara extra fertil efter MF :D

Idag fyller jag år och jag önskade mig en liten i magen. Nu vet jag ju inte om det är något där inne än... väntar på BIM... men jag fick i alla fall en annan sak idag - SNÖ. Jag har längtat efter snö i en månad och den har inte velat komma... men idag så!! :D

Ha en härlig helg alla fina tjejer! :)

• NICU

Usch vad tiden mellan ÄL och BIM är seeeeeeeeeeeeeeeeg som kola!! Skrikandes

• NICU

Försöker att inte tänka på att jag väntar på mensen... försöker att inte känna efter så mycket för att inte bli besviken när mensen dyker upp. Som vanligt. Varje månad... blir så trött på att försöka. Ibland orkar jag nästan inte alls :(

• NICU

Hej tjejer!

Vill bara önska TREVLIG HELG till er alla och hoppas att ni alla har det bra trots kämpande och väntan och allt sånt där!

Kram på er!

• NICU

Vad ni är fina tjejer! Jojjo läste det du skrev och känner mig glad samtidigt som man blir ledsen.... här sitter vi och försöker och försöker och försöker och vi är många som har över 10 försök i bagaget men också många som blivit gravida efter bara några få försök... jag hoppas att vi alla kommer att sitta och puta med våra tjocka bäbismagar i slutet av året!! Hjärta

• NICU

Hur går det för Lilysweet och mtt78 som ligger på BIM i december? Är de här inne något längre? =(

Jag håller min tumme hårt att det blir en hel hög bäbisar i år. Det MÅSTE det. MÅSTE MÅSTE MÅSTE ;)
    Så att vi alla kan ha en babyträff sen

• NICU
    Lillysweet - vad tråkigt! Beklagar verkligen! =( Hann du gå länge?

Kaprifolen, förstår att du är skitledsen och frustrerad och arg och förbannad på samma gång. Jag önskar också att "mitt gamla liv" kunde komma tillbaka utan jakt på ÄL och stickor hit och dit =(

Hoppas på plus - jag håller min tumme för dig!

För övrigt spelar tanten mig ett spratt. Imorgon är det dag 32 på cykeln och jag får nästan alltid besök av tanten på dag 26... jag skrev 28 dagar i BIM-listan för förra gången gick det faktiskt 28 eller 29 dagar innan hon dök upp... jag känner mig inte gravid. Och jag vill inte testa... jag är inställd på att mensen kommer att komma när som helst... bara väldigt försenad av någon anledning...
  • NICU
    Kaprifolen skrev 2012-01-20 15:44:31 följande:
    Har ni sett meddelandet från FL, tänker ni byta nick? Vet inte ur man ska tänka kring detta....
    Nä, vadå?
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet