Vi över 30 som längtar efter första barnet
Jo, det var vanligt cb jag testade med...
Jo, det var vanligt cb jag testade med...

Ja gissa hur mycket jag får jobbat idag? men som tur är verkar hela världen vilja ringa mig idag och störa på jobbet (vänenr alltså) så jag har fullt upp...med annat än jobb! PUST! Skyller på att det faktiskt är andra dagen efter semestern, man SKA ta det lugnt då! HAHA!
Försöker ta det lugnt...har varit helt ok med att det inte är ngt...men nu har jag börjat hoppas så det blir deppigt om det inte är ngt imorgon...läste i en annan tråd om en tjej som testat 6-7 ggr neg och fick pos i v9!!! OK...fick inte alls förhoppningar av det...hmm...eller jo...
Visst skulle man vilja göra ngt kul av det hela NÄR det blir pluss...men jag tror mer på "ääääälskling...kan du komma hit lite......kan du titta på den här åt mig FÖR JAG FATTAR INTE VAD DEN VISAR!!! Antar att det är så det blir för mig...gaaaaaaaahhhhhhhh!!
I en annan tråd jag är med i var det en tjej som plussade först på BIM +19 (tror jag, länge var det iaf). Men sedan visade det sig att hon förmodligen haft ÄL ca två veckor senare än hon trodde.
Tycker dina humörsvängningar och förändrat luktsinne låter misstänkt graviditet, men kroppen har ju en tendens att kunna luras när man hoppas som mest...

Själv är jag i limboland, kan inte göra annat än vänta. Och hatar det! Har inte haft några färgade flytningar sen igår morse, men magen är hård och spänd och det trycker, drar och "bränner" i den.
Tog ett digitalt med veckoindikator idag och det visade "gravid 2-3 veckor", dvs att befruktningen skett för 2-3 veckor sedan. 3 veckor sedan idag var dagen innan jag var på återkontroll där det konstaterades att jag hade haft ÄL. Tycker det borde ha stått 3+ på testet, men kan ju vara möjligt att jag hade ÄL dagen innan kontrollen också
Ok, det går inte att konsentrera sig det minsta lilla på jobbet nu...
Försöker banka in i huvudet att det är ÄL på g och att när jag testar imorgon bitti är det negativt...går sådär...förbaskade kropp som inte kan bete sig som en mönsterelev och enligt schemat! MORR!
Mår illa...får ju snart åka hem iaf...
!!