• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

frattis grattis,,
    hoppas du får en trevlig resa..

gris, förstår att du tycker det är najs att komma hem.. var strålande regnväder här i gävle idag..
    klart man har fått jobbat för det.. men det har varit mer som ett jobb ist  för att njuta. men som jag sa till ceke, vill bara komma så fort som möjligt.. juh snabbare desto bättre.. gärna in, sprut o ut...
    tråkigt men sant.. men vi hade några mysiga stunder också.. :)

och så vill jag önska er alla en riktigt god jul

• Kekke

essa: jag tycker alla här inne förtjänar att få känna lyckan med barn..

• Kekke

det verkar iaf som att det är fler som gärna tar en in, sprut ut vid sthlmsveckan..
    juh mindre arbete desto bättre.. kändes mer som att arbete som måste utföras än något som man ville..
    eller man ville juh, men ni förstår.. men nu så blir man bara gladare o gladare frö varje dag som går..
    oavsett vad som händer så vet vi att vi funkar iaf..

• Kekke

visst är det här en av  dom trevligaste trådarna här inne.. om inte den trevligaste..
    men det beror på att jag är här  ;)

• Kekke

har inte kollat in alla förkortningar, men jag antar att inte sthlms veckan står med. det är tiden då det ska sprutas mkt. helst in, sprut ut.

• Kekke

gris: ceke tyckte pricken var bra. men för min del så spelar arbetsnamnet inte nån stor roll utan det viktigaste är att det blir av. men erat arbetsnamn måste juh vara kultingen. :)

• Kekke
    simtim skrev 2011-04-11 19:55:09 följande:
    Vågar knappt skriva det för jag är lite chockad och kan knappt tro det - men jag har fått ett plus på stickan..
    underbart att höra.. grattis..
    jag döper arbetsnamnet till grodan, grodan simmade rätt till ägget..
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet