• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Saft: inte avis på sthlmsveckan iaf. .fy fan va jobbigt det är.. inte ens skönt.. vill bara få det avklarat så fort som möjligt..  helst som vi har kommit fram till tidigare, in, sprut, ut..
    men jag hoppas du har fått tillräckligt med saft så du får en bulle i ugnen nu..
    och kram på er alla andra också.. verkar som att varken jag elelr ceke kommer lämna den här tråden..

• Kekke
    Kattflickan skrev 2011-04-17 21:44:59 följande:
    Säg inte så där Kekke! Jag försöker precis att motivera sambon till lite morgonsex imorgon bitti! (Vi är båda grymt morgontrötta )

Verkar som om jag får en tidig ägglossning den här månaden, redan dag 13.

Millan
    säg att plusset är värt alla ansträngingar.. :)
  • Kekke

klart vi inte lämnar er..
    vi ska juh stötta varandra.. vi alla vet juh hur vi sliter för att få det att funka.. och sen tycker ja o ceke om er alla för mkt för att sluta häcka här inne..

• Kekke

nejdu ceke. du ska inte bli av med tuttarna. jag gillar dom. synd att man inte får röra dom bara.

• Kekke
    NICU skrev 2011-04-21 12:44:14 följande:
    Trillar in en snabbis och önskar GLAD PÅSK till er alla!

Håller tummen för att flera bäbbar blir producerade under helgerna ;)

Kramis
    Trillar in en snabbis o önskar glad påsk..
    ja, så kan man kalla det.. kanske prova det med ceke sen   :)
  • Kekke

Det finns bara två sorters kvinnor. Dom som alltid pratar, och dom som aldrig tiger!

Bra kvinna reder sig själv och en dålig är inte värd att hjälpa.

Likheten mellan en man och en hund:
    Om du håller dom i öronen, ser dom djupt in i ögonen och pratar tydligt, så är det nästan som att dom förstår vad du säger... ;);)

En man stod i tvättstugan och skulle tvätta sina t-shirts. Han hade varit där i cirka tio sekunder när han ropade till sin fru: - Vilket program ska jag använda? - Det beror på, svarade hon. Vad står det på t-shirten? - Djurgården svarade han.
    Och så säger de att blondiner är dumma.. :)

Det tar 7 sek för maten att passera från munnen till magen. En människas hårstrå kan hålla för 3 kg. Längden av penis är tummens längd gånger tre. Lårbenet är hårt som betong. Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens. Kvinnor blinkar två gånger mer än män. Vi använder 300 ...muskler bara för att hålla balansen när vi står. Kvinnan har läst den här texten........mannen tittar fortfarande på sin tumme. =)

Blondinen ringer pojkvännen: "Kan du hjälpa mig? Jag har ett jättepussel och vet inte hur jag ska göra!"
    Han: " Vad ska det bli då?" 
    Hon: "En tupp enligt bilden!"
    Han kommer, hon visar alla bitarna och han tittar en stund:
    Han: "Det går aldrig sätta ihop det här till något som liknar en tupp."
    Han tar hennes hand och fortsätter:
    "Nu tar vi en kopp kaffe och sen stoppar vi tillbaka alla cornflakes i kartongen igen!"

Varför skapade Gud Eva?
    - Jo, för Adam fick så jävla ont i högerarmen!

Vanligaste sexställningen inom äktenskapet är den sk doggystyle:
    Mannen dregglar, tigger och ber. Kvinnan rullar runt och spelar död..

Note to vegetarians: My food poops on your food. Enjoy that salad!

Teacher: "Can you tell the name of 3 great Kings who have brought happpines and peace into people lives?"
    Student: " Smo-king", Drin-king and Fuc-king"

Finskt graviditetstest:
    Stick upp en flaska Finlandia i hufsatufsa och vänta en stund, dra ut flaskan.
    Har innehållet minskat är det folk där inne!!!

• Kekke

blev tydligen dåligt med en rad mellan allt.. hoppas ni klarar av att läsa iaf..

• Kekke
    Finlandssvenska skrev 2011-04-21 23:30:56 följande:
    Glad påsk på er alla

Sen Kekke så tror jag inte riktigt på detdär finska graviditetstestet...
    enbart för din skull så kom den med..
    men har du provat?
  • Kekke
    Gris78 skrev 2011-04-26 19:27:30 följande:
    Välkommen fridanilsson! välkommen till världens bästa tråd... :)
    tack vare personer som mig. utan mig hade världen varit ett sämre ställe..
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet