Det finns bara två sorters kvinnor. Dom som alltid pratar, och dom som aldrig tiger!
Bra kvinna reder sig själv och en dålig är inte värd att hjälpa.
Likheten mellan en man och en hund:
Om du håller dom i öronen, ser dom djupt in i ögonen och pratar tydligt, så är det nästan som att dom förstår vad du säger... ;)
En man stod i tvättstugan och skulle tvätta sina t-shirts. Han hade varit där i cirka tio sekunder när han ropade till sin fru: - Vilket program ska jag använda? - Det beror på, svarade hon. Vad står det på t-shirten? - Djurgården svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma.. :)
Det tar 7 sek för maten att passera från munnen till magen. En människas hårstrå kan hålla för 3 kg. Längden av penis är tummens längd gånger tre. Lårbenet är hårt som betong. Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens. Kvinnor blinkar två gånger mer än män. Vi använder 300 ...muskler bara för att hålla balansen när vi står. Kvinnan har läst den här texten........mannen tittar fortfarande på sin tumme. =)
Blondinen ringer pojkvännen: "Kan du hjälpa mig? Jag har ett jättepussel och vet inte hur jag ska göra!"
Han: " Vad ska det bli då?"
Hon: "En tupp enligt bilden!"
Han kommer, hon visar alla bitarna och han tittar en stund:
Han: "Det går aldrig sätta ihop det här till något som liknar en tupp."
Han tar hennes hand och fortsätter:
"Nu tar vi en kopp kaffe och sen stoppar vi tillbaka alla cornflakes i kartongen igen!"
Varför skapade Gud Eva?
- Jo, för Adam fick så jävla ont i högerarmen!
Vanligaste sexställningen inom äktenskapet är den sk doggystyle:
Mannen dregglar, tigger och ber. Kvinnan rullar runt och spelar död..
Note to vegetarians: My food poops on your food. Enjoy that salad!
Teacher: "Can you tell the name of 3 great Kings who have brought happpines and peace into people lives?"
Student: " Smo-king", Drin-king and Fuc-king"
Finskt graviditetstest:
Stick upp en flaska Finlandia i hufsatufsa och vänta en stund, dra ut flaskan.
Har innehållet minskat är det folk där inne!!!