Vi över 30 som längtar efter första barnet
Inga som helst tecken på mens på g iaf...har ont i ryggen och är astrött och har värk från och till...men jag tror inte det är ngn vits att ta ett digitaltest i helgen, tror verkligen inte det är ngt där. Så jag sparar nog det till slutet av månaden istället...
Hur har ni det alla, är era liv så där perfekt tillfixade så att det bara är bäbis "kvar"? Vi har det lite rörigt med olika saker och ett tuft halvår framför oss men sedan blir det bra...men oroar mig så klart för att OM det tar sig så kanske jag mår asdåligt och det blir ännu jobbigare...men men...
Perfekt, nja allt är väl relativt. Men i mina ögon har vi det väldigt väldigt bra. Vi har samma syn och värderingar på hur vi vill leva våra liv och hur vi vill ha framtiden, båda har bra jobb och en stabil ekonomi som gör att vi kan göra det vi vill. Det enda vi inte har är som sagt en bebis och att man inte har kontrollen över den biten är nog det som är jobbigast just nu. Får vi en bebis så är det ett plus i våra liv, får vi det inte så kommer vi ändå att leva ett jättbra liv, rikt på annat. Det är alla dessa delar jag väntat på i hela mitt liv, därav väntan på barn, då mitt liv innan min make inte alls kändes tryggt och stabilt.