• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Listen!! Scientists have finally discovered what is wrong with the female brain: On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left

• Kekke
    L Maria skrev 2011-05-08 18:42:10 följande:
    Vad ni skriver!!

Blir bara ego idag...
    Går här och känner efter - fem dagar efter äl och fem dagar kvar till BIM (kort lutealfas). Den här gången har maken varit mycket mycket mer inne på hela "arbetet", presterade trots att han först hunnit somna nån kväll och har frågat om tempen för att hålla koll, räknar dagar tills vi tror att vi kan få veta osv. Pratade om det igår och han sa att efter mf, när vi var "så nära" så har det blivit så mycket mer verkligt för honom och han längtar mycket mer nu, han också. Hoppas verkligen att det tagit sig den här gången...
    I övrigt har vi haft en väldigt trevlig och produktiv helg - käkade ute med kompisar i fredags, målade i gästrummet och höll på i trädgården hela dagen (jag drog upp typ 300 maskrosor som kommit under vår semester!), sedan middag med andra kompisar på kvällen, målning och trädgård idag igen, brorsan och hans tjej på fika och nu är det till slut lite lugnt (för mig - maken bytte precis till sommardäck på min bil - jag har en snäll make...)!
    Ha en bra vecka tjejer och Kekke!
    jag förstår vad han menar med mer verkligt iaf.. kände samma sak på UL vi var på.. man fick det mer bekräftat då..
    ha en bra vecka du också..
  • Kekke
    Astrogirl skrev 2011-05-19 18:52:46 följande:
    Imorse testade jag med Testlagrets grav.test och jag såg ett väldigt väldigts svagt streck intill det vanliga teststrecket, så jag hoppas verkligen att jag såg rätt.

Har köpt 2 st Clearblue grav.test idag och ska testa med ett imorgon. BIM på lördag - söndag egentligen. Har haft ömma bröstvårtor sedan ÄL och har haft vitaktiga krämiga flytningar också sedan dess (ursäkta om ni kanske tycker det är äckligt).

Idag har jag haft rejäl molvärk i tjejmagen och äggstockarna, så jag hoppas verkligen att Pergon har fungerat.

Kram på er allihopa!
    hoppas hoppas hoppas..
    sen är det nog mest jag som hoppar vidare så fort jag ser en massa text om flytningar..
  • Kekke

vi lyckades också direkt efter spolning..
    tack alla för  alla gratulationer.. känns riktigt bra.. önskar er alla samma sak.. det förtjänar ni allihopa.. ni är bara för underbara mina kära FL tanter..
    ps. tanter för mig är inget illa menat..

• Kekke
    upnorth skrev 2011-06-20 20:08:54 följande:
    får även killar vara med?
    välkommen, nu är man inte ensam kille här längre..
  • Kekke

En kvinna stod naken framför sovrumsspegeln. Hon var inte glad åt vad hon såg och sade till sin make:
    "Jag känner mig förfärlig. Jag ser gammal, fet och ful ut.Jag skulle
    verkligen behöva en komplimang från dig..."
    Svaret blev: "Du har perfekt syn."

• Kekke
    Saftmedbulle skrev 2011-08-13 11:45:41 följande:
    Undrade just vart du tagit vägen... Hoppas allt funkar bra!
    hörde att du hade saknat mig.. så den var för din skull..
    jorå, allt funkar bra här.. ceke är en riktigt fångvaktare nu, rena arbetslägret här. så hon är nöjd och min kropp säger aj.. sen var vi o köpte en riktigt trevlig bil igår som vi ska hämta på torsdag.. så det ska bli riktigt trevligt..
    www.blocket.se/uppsala/Ford_Mondeo_2_0_FFV_Titanium_Hgv_35111825.htm&w=1
    måste säga att vi gillade displayen mellan varvräknaren o hastighetsmätaren.. där finns färddatorn, radion mm som man styr från ratten..

hur är allt med er då?
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet