Vi över 30 som längtar efter första barnet

Nu börjar de närma sig BIM för min del, 7 dagar kvar och första försöket är avverkat! Tror inte på ett plus då jag missat ÄL dagen. Har beställt Apiforce och Zink som jag skall hämta ut imorrn. Kommer inte vara med i någon mer tråd med BIM listor utan skall försöka att inte tänka så mycket på allt som har med en kommande graviditet att göra för att ha större chans att plussa. Har tex beställt en Thailandsresa tills i mars, frågan är om jag kommer ha blivit gravid tills dess??? Härligt iaf att ha andra saker att fokusera på.
3 dagar kvar till BIM känner ingenting, och tror inte jag hade nån ägglossning sist
.
Mellanis: Man kan ju alltid hoppas!!
Nä du har rätt hoppet är inte ute än!!
Nej jag har inte börjat testa, känns bästa att vänta in mensen då jaq inte har några gravidkänningar.
Tar bort mig från listan, känner mig inte gravid, mensen kommer nog när ja vaknar eller i dagarna, prickade inte in ÄL dagen på nån sticka... Lycka till ni andra!
Oktober
15 -- Lillamillan ÄL 1 okt (försök nr 13, första barnet)
17 -- Sanna77 (1:a försöket, första barnet)
18 -- Inna ÄL 6 okt (3:e försöker, första barnet)
20 -- simtim ÄL: ~5 okt (tredje försöket)
28 -- Daniela01 Äl 13 okt (oändligt massa försök)
30 -- Rosavit ÄL 14 okt (tredje försöket)
31 -- MD77 ÄL 21 okt (tredje försöket, första barnet)
November
~5 -- Pingla77 ÄL ~21-23 okt (6:e försöket, första barnet)
~7 -- MariaF79 ÄL ~ 24 okt (2:a försöket, första barnet)
8 -- emmafemma ÄL ~ 24-26 okt (första försöket, första barnet)
9 -- essalady ÄL 27 okt (3:e försöket, första barnet)
10-- Ansi22 ÄL 27 okt (oj vad blir det nu, försök 7. Första barnet)
12 -- Astrogirl ÄL 29-30 okt (försök nr 10, första barnet)
12- The blonde one ÄL 15 okt (6e försöket..)
GRAVIDA
Mallanis: BF 3 juni 2011. Tredje graviditeten hoppas nu på första barnet.
Irmelie: BF 8 juni 2011. Första barnet.
Saftochbulle: BF juni 2011. Första barnet
ernlia03: BF 20 juni 2011. Första barnet
Testade negativt! Redan efter första försöket börjar de kännas hopplöst, hittade ju inte mina ÄL dagar och nu börar jag tänka på om jag har ÄL överhuvudtaget? känner mig inte glad!
Tack, men jag fiskade inte efter era goa grattis, ville bara berätta och ge inte upp hoppet som jag gjorde!
Tack tack