Vi över 30 som längtar efter första barnet
Tack:) jo det är klart det kan va förkylning oxå men förra perioden dök munsåret upp som gubben i lådan. Dock samma dag så man vet aldrig:) använder anti som är toppenbra, munsåret borta på någon dag.
Tack:) jo det är klart det kan va förkylning oxå men förra perioden dök munsåret upp som gubben i lådan. Dock samma dag så man vet aldrig:) använder anti som är toppenbra, munsåret borta på någon dag.
Saftochbulle: men så kul. Stoort grattis:).hoppas det smittar av sig på oss andra här. BIM om en vecka, vågar inte hoppas på nåt.
Här är det en riktigt dålig dag. Känner en förkylning på G, har huvudvärk, febrig och är trött, gråter för inget, är allmänt sur. BIM i slutet av veckan men har en känsla att det nog inte blivit något den här gången. Det här är ju dock bara vårat första försök men man vill ju så gärna ändå. Ska börja testa med ÄL-tester nästa period och hoppas då på bättre lycka. Men än är det inte över för denna gången, slutar inte hoppas än inte
.
Håller tummen för er som testar i veckan
.
Å här händer det grejer. Får ta o läsa ikapp senare.
Här är mensen 2 dagar sen. Å vad man hoppas men tyvärr känner jag mig inte gravid... Håll tummen för mig ändå:)
Kram på er
Gris78: jo man är rätt nyfiken. Vet dock att mensen ibland kan va knäpp och vänta några dagar, brukar av nån anledning ibland komma på måndagar. Så jag försöker hålla mig till mitten av v med att testa. Har den inte kommit då så.. Man hoppas så innerligt.
Maken borta till fredag så här är det deppigt o ledsamt idag...
Här verkar mensen vara på G. Haft riktigt ont i magen, dock ingen vanlig mensvärk men. Tyckte mig skymta lite Rosa/brunaktig flytning för några timmar sedan men inget sedan dess. Tycker det är så knepigt. Mensen brukar aldrig va sen. Men samtidigt vill jag inte hoppas på för mycket, men det sista som dör är hoppet... Tänkte testa imorgon bitti om inget hänt tills dess. Jobbigt bara att maken är borta.
Sänder styrkekramar till dig Irmelie och hoppas att allt är som det ska och önskar dig ernlia03 lycka till.
Saftochbulle: testar imorn bitti...lovar att hålla er uppdaterade;)
Å CSI start, måste jag bara se ju:)
Inget test nödvändigt, mensen kom i natt. Känns ledsamt o deppigt men skönt att veta. Går ju omkring o hoppas annars men nu vet man. Får hoppas på nästa månad. Ska börja med ÄL tester nu oxå. En fundering, NÄR börjar man testa?
Tack för peppningarna, kan behövas. Ser faktiskt fram emot att få börja testa med ÄL testerna. Känns just nu som om man inte har nån koll på hur ens kropp fungerar så det ska bli spännande.
Tack goa Bullen:)