ifyouweremine skrev 2010-11-04 20:18:23 följande:
Pingla77 - Det där låter ju jättepositivt! Ska bli så sjukt spännande att höra resultatet av testet imorgon. För det blir morgonurinen va?
Inna - Men du är väl bara på ca ÄL+3 än så länge? Då är det ju inte så konstigt om du inte ha några symtom. Men jag känner igen den där pessimistiska känslan.
Min deppighet (som för övrigt antagligen är pms) börjar gå över i bitterhet. Har fått en uppenbarelse och kan sia om framtiden. Imorgon bitti kommer jag testa och det kommer vara blankt. Då kommer jag tänka "men tänk om jag ändå är gravid bara att det inte ger utslag ännu". Några timmar senare kommer tant röd att dyka upp. Kom ihåg var ni läste det först!!
Å menade inte så, tror jag är den sista personen som skulle få några symptom över huvud taget!

Jag har aldrig känt av varken mens eller ÄL så varför skulle jag känna några nu liksom... Menade att jag inte kan sätta in mig i situationen som de som börjar närma sig mens och känner symptom, kan inte se mig själv där. Har hela tiden den där känsla att den inte är vår tur än...
Trist med mensen förresten! Men jag har en känsla av att jag joinar november-gruppen jag med
Och jag tror inte ni behöver oroa er för lite vin ni som har BIM i dagarna, det är väl inte förren senare fostret får näring från kroppen? Och absolut inte du
Irmelie, tyvärr var det nog bara otur som gjorde att det inte gick bra den här gången!
Glad helg allihopa, nu ska jag ut i solen! (och försöka att inte tänka på ÄL, BIM, faser hit och dit osv...

)