• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

L Maria skrev 2011-08-13 12:39:23 följande:
    Kekke - otippad inriktning på din entré här...

Här är läget bra, äl+6 och ömma bröst, vi får se om det leder någonstans den här gången...
    Citat ur körkortsbok år 1920:

De som vållar bilisten de största bekymren, äro dock lekande barn och nervösa fruntimmer.

härligt att höra.. hoppas ni jobbar o sliter under sthlmsveckan.. och att det blir något till slut.. önskar er alla "mina älskade tanter" det.. ni förtjänar det..
  • Kekke

Sant eller falsk?

Äktenskap är en relation där en person alltid har rätt och den andra är maken. Gift dig inte med den person du vill leva ihop med, gift dig med den du inte kan leva utan. Oavsett vad du gör kommer du att ångra dig efteråt. Du kan inte köpa kärlek, men du får betala dyrt för det. Lathet är inget annat än vanan av att vila innan du blir trött. Äktenskap är att ge och ta. Du bör ge det till henne innan hon tar det ifrån dig. Hustrur och män kompromissar jämt. Mannen erkänner att han har gjort fel och hustrun håller med om det. De som inte kan skratta åt sig själv får låta andra göra det jobbet. Receptet för ett lyckligt äktenskap är att bli kär många gånger, och alltid i samma person. Du är gammal när du hellre minns saker än gör dem. Spara pengar i bank är smart. Speciellt när ens föräldrar har gjort det åt dig. De kallar det modersmål eftersom fadern sällan har något att säga till om. Det finns bara en perfekt fru i hela världen och hon bor i grannhuset. hoppas det blir ett plus snart.. så ni får börja njuta av sex också och inte bara känna att det ska presteras.. för det är fan inge skoj.. det tog bort att roliga ur sex..
  • Kekke

En idiotisk lista

1. Du läser nu detta.
    2. Nu säger eller tänker du att det var dumt skrivet.
    4. Du missade just att jag inte skrivit en 3a.
    5. Du kontrollerar nu om det finns en trea.
    6. Du ler.
    7. Du läser fortfarande detta.
    8. Du vet att allt du läst hittils är helt sant.
    10. Du... missade precis att jag hoppade över 9.
    11. Du kontrollerar nu om det finns en 9a.
    12. Du missade att det bara finns 10 rader.

• Kekke
    Saftmedbulle skrev 2011-08-13 13:49:15 följande:
    Ha, ha... samma här, Maria!

ÄL på gång och vi jobbar på (se Marias inlägg...) . Utredning har startat (har ju haft tre missfall) och jag har tagit massa tester och maken ska testas nästa vecka. Men... vi hoppas på plus igen och att det går vägen den här gången.
    håller verkligen alla tummarna för er..  och även er andra
  • Kekke

även om jag inte är här å ofta o skriver inlägg så har jag inte glömt bort mina kära tanter i denna underbara tråd.. är inne o kikar till ibland.. men ceke håller mig lite uppdaterad på vad som händer..
    om ni saknar mig allt för mkt får ni säga till så kommer jag med några "trevliga" inlägg igen ska ni se..
    allt för att ni ska ha ett leende på era läppar.. o apropå läppar, mannens motsvarighet till läppglans är pungsvett.
    trevlig kväll..

• Kekke

och det här skulle vara ett bra inlägg, eller inte.
    och så skulle jag vilja säga trevlig kväll..
    och för att inte glömma att det har varit en trevlig dag.
    och nu börjar saft bli irriterad at jag börjar alla meningar med och.
    och det gör mig inget.
    och det gör inte ceke något heller.
    och nu önskar jag er alla en trevlig kväll..
    och gonatt..

• Kekke

"Man kan betrakta en kvinna som en man av dålig kvalitet".
    350 år f kr, Aristoteles

"Kvinnors hjärnor är så små att de i beteende och intelligens påminner mer om barn och vildar än om civiliserade män. Om det finns en intelligent (det är dock ovanligt) så är dessa missfoster, precis som en kalv med två huvuden".
    1879, den franske antropologen Gustave Le Bon

"Kvinnor är inte av naturen intelligenta. Om en kvinna lyckas, mot alla odds, bli intelligent beror det på att det är något fel med hennes könsorgan."
    1888, tyske filosofen Friedrich Nietzsche

• Kekke

centimeter = längd kvinnan får gå från köket!
    minuter = tid innan kvinnan skall stå i köket igen!

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet